Reklama

Projekt powstał z myślą o wsparciu procesu leczenia Tomasza Jakubiaka, a dochód ze sprzedaży kalendarzy zostanie przeznaczony na ten cel. Zakup kalendarza to nie tylko okazja do poznania nowych, unikalnych przepisów, ale także możliwość realnego wsparcia.
- Tworzenie tego kalendarza z Tomaszem było nie tylko ciekawym wyzwaniem, ale również okazją do połączenia naszej pasji do transportu kolejowego z zamiłowaniem do wyśmienitej kuchni. Wspólnie stworzyliśmy produkt, który – mamy nadzieję – stanie się nie tylko praktycznym kalendarzem, ale także inspiracją kulinarną dla jego posiadaczy - powiedział Bartosz Sorokosz, prezes Cargoway.

Reklama
Cargoway x Tomasz Jakubiak

Każdy egzemplarz zaprojektowano z najwyższą dbałością o detale – w lnianej oprawie i pakowany w dedykowany woreczek. Kalendarz dostępny jest w ilości 50 sztuk na stronie Tomasza Jakubiaka, a pozostałe 50 egzemplarzy trafi do kluczowych klientów Cargoway.
Dla miłośników kulinariów i kolei kalendarz stanowi prawdziwą gratkę – kolekcjonerską pozycję, która idealnie łączy smak z niecodziennym pomysłem.
- Dzięki współpracy z Cargoway mogliśmy stworzyć coś zupełnie nowego – kalendarz, który jest praktyczny, a jednocześnie pełen kulinarnych niespodzianek. Mam nadzieję, że każdy, kto po niego sięgnie, poczuje pasję, którą włożyliśmy w ten projekt - dodaje Tomasz Jakubiak.

Reklama
Reklama
Reklama