Za nami gala z okazji 24. urodzin Wizaz.pl. Wręczono wyjątkowe nagrody
17 października 2024 r. w Warsaw Presidential Hotel celebrowaliśmy kolejne urodziny serwisu Wizaż.pl. "Jestem piękna bo jestem sobą" to hasło przewodnie wyjątkowego plebiscytu, w którym przyznano Nagrody Redakcji Wizaz.pl. Zobaczmy co się działo!
- Redakcja Glamour
Wizaz.pl już 24 lata inspiruje kobiety oraz tworzy niebywałą społeczność, w której każdy może podzielić się swoimi doświadczeniami związanymi z kosmetykami i metodami pielęgnacji, ale nie tylko. To też miejsce, w którym mówi się o sprawach społecznie ważnych dla kobiet.Galę poprowadziły Marta Średnicka, szefowa redakcji Wizaz.pl i Sandra Hajduk.
Z okazji urodzin przyznano niezwykłe wyróżnienia "Jestem piękna, bo jestem sobą". Trafiły one do niezwykłych osobowości oraz brandów, które doceniają naturalne piękno, różnorodność, a także wspierają kobiety. Wydarzenie uświetnił występ Darii ze Śląska.
24 urodziny Wizaz.pl - Nagrody Redakcji dla marek
- Firma Unilever została wyróżniona za kampanię marki Dove #PrawdziwePiękno, w której wspiera naturalność, działania blisko kobiet, a także walczy ze stygmatyzacją wieku i nierealnymi standardami piękna.
- Marka L'Oréal Paris została doceniona za kampanię „Stand Up”, w której skupia się na wspieraniu kobiet w obliczu molestowania oraz podejmuje temat kultury szacunku.
- Marka Philips Lumea została wyróżniona za to, że na pierwszym miejscu stawia potrzeby kobiet, co widać np. poprzez opracowanie technologii w długotrwałej depilacji, dzięki której kobiety mogą czuć się komfortowo w każdej sytuacji.
- Firma Procter & Gamble, została wyróżniona za kampanię #SiłaWłosów marki Pantene, w której przełamuje stereotypy i dopinguje w walce o własną tożsamość.
- Marka Hagi otrzymała wyróżnienie za kompleksowe myślenie o pielęgnacji kobiet, nie tylko przez pryzmat skóry, ale też zdrowie psychiczne i zachęca do wsłuchiwania się we własne ciało.
- Marka Yope została doceniona za autentyczność, poruszanie tematyki o kobiecej sile, a także edukowanie w zakresie zdrowia intymnego. Brand też już od 10 angażuje się społecznie, co również doceniła redakcja Wizaz.pl.
- Firma Oceanic została wyróżniona za działanie marki AA , która podkreśla znaczenie naturalnego piękna, a także łączy pokolenia pokazując, że upływający czas to tak naprawdę nasza siła, a nie słabość.
Osobistości - wyjątkowe kategorie
- Kategoria „Macierzyństwo bez lukru”: Sandra Kubicka została wyróżniona za szczerość i naturalność w podejściu do roli mamy.
Ale to jeszcze nie koniec. Nagrodzone w plebiscycie “Jestem piękna, bo jestem sobą” zostały także dwie content creatorki i influencerki. Pierwsza statuetka trafiła do Andziaks (Angelika Trochonowicz). Użytkownicy Wizaz.pl docenili ją za naturalność, otwartość i pokazywanie obserwatorom swojej codzienności.
Drugie wyróżnienie trafiło do Fausti (Faustyna Fugińska), którą obserwatorki uwielbiają za to, w jaki sposób pokazuje, że prawdziwe piękno tkwi w byciu sobą, prawdziwie motywując do samoakceptacji.
Moc atrakcji podczas 24 urodzin Wizaz.pl
Już od samego wejścia goście mogli korzystać z licznych atrakcji przygotowanych przez naszych partnerów. Strefa firmy New Flag przyciągała uwagę, prezentując kultowe sprężynkowe gumki do włosów Invisibobble oraz inne akcesoria do stylizacji. W strefie można było również zapoznać się z produktami takich marek jak NeQi czy Color Wow, których New Flag jest dystrybutorem.
Kolejną atrakcją była strefa marki DepilConcept, gdzie na gości czekała szansa wygrania voucherów na zabiegi depilacji!
W strefie marki Listerine goście mogli skorzystać z fotobudki, aby zrobić pamiątkowe zdjęcia. Dodatkowo była okazja do przetestowania płynów do płukania jamy ustnej i rozmowy z ekspertką – profesjonalną higienistką.
Kolejnym przystankiem była strefa marki Philips, gdzie goście mogli zobaczyć nową suszarkę. Miejsce przyciągało wzrok połyskującymi detalami i stanowiło idealną, instagramową przestrzeń do zdjęć.
Partner Urodzin: Philips. Na zdjęciu: Krzysztof Pągowski Senior Marketing Specialist w Philips Polska, kat. Sonicare/ Fot. AKPA
Strefa marki Eveline Cosmetics, w której można było przetestować błyszczące cienie do powiek, również przyciągała uwagę gości.
Partner Urodzin: Eveline Cosmetics/ Fot. Adrian Stykowski
Katarzyna Dobrzyńska i Marta Średnicka Burda Media, Bartłomiej Pałbicki Rebell Concept fot. Adrian Stykowski
Na zdjęciu: Luiza Godlewska, Consumer Marketing Manager w Philips Polska, odpowiedzialna za kategorię Beauty w Polsce z nagrodą/ Fot. Adrian Stykowski
Aleksandra Stelmach, Henkel Consumer Brands/ Fot. Adrian Stykowski
Na uczestników czekała także możliwość przetestowania kosmetyków beBio, w tym najnowszych produktów do pielęgnacji ciała.
Partner Urodzin: beBIO. Na zdjęciu: Katarzyna Biernacka, Karina Fiedczuk/ Fot. Paweł Wrzecion/AKPA fot. Paweł Wrzecion/AKPA
Marka Remington również towarzyszyła nam na wydarzeniu, promując holistyczne podejście do życia pod hasłem „Bycie sobą po swojemu.” W strefie Remington goście mieli okazję m.in. stworzyć własne breloki.
Obecne były również marki Syoss, Schwarzkopf Gliss i Taft, oferując gościom produkty do przetestowania. Dodatkowo, każdy mógł skorzystać z badania kondycji swoich włosów.
Partner Urodzin: Schwarzkopf/ Fot. Paweł Wrzecion/AKPA
Marka Verona stworzyła niezwykle instagramową przestrzeń, dbając również o biżuterię prowadzących. W ich asortymencie każdy znajdzie coś dla siebie – od srebra i złota po ozdoby z cyrkoniami i perłami. W strefie Verona goście mieli okazję zrobić idealne selfie oraz wziąć udział w konkursie, w którym można było wygrać biżuterię!
Partner Urodzin: Verona/ Fot. Adrian Stykowski