Reklama

Wizaz.pl już 24 lata inspiruje kobiety oraz tworzy niebywałą społeczność, w której każdy może podzielić się swoimi doświadczeniami związanymi z kosmetykami i metodami pielęgnacji, ale nie tylko. To też miejsce, w którym mówi się o sprawach społecznie ważnych dla kobiet.Galę poprowadziły Marta Średnicka, szefowa redakcji Wizaz.pl i Sandra Hajduk.

Reklama
3b108366209bf612679939624b7a7e8b6e732164-cf943c4

Z okazji urodzin przyznano niezwykłe wyróżnienia "Jestem piękna, bo jestem sobą". Trafiły one do niezwykłych osobowości oraz brandów, które doceniają naturalne piękno, różnorodność, a także wspierają kobiety. Wydarzenie uświetnił występ Darii ze Śląska.

e47d5f9f0b9df56d3b5b9cb2fecd1c18ac104ba6-44234e0

24 urodziny Wizaz.pl - Nagrody Redakcji dla marek

  • Firma Unilever została wyróżniona za kampanię marki Dove #PrawdziwePiękno, w której wspiera naturalność, działania blisko kobiet, a także walczy ze stygmatyzacją wieku i nierealnymi standardami piękna.
  • Marka L'Oréal Paris została doceniona za kampanię „Stand Up”, w której skupia się na wspieraniu kobiet w obliczu molestowania oraz podejmuje temat kultury szacunku.
  • Marka Philips Lumea została wyróżniona za to, że na pierwszym miejscu stawia potrzeby kobiet, co widać np. poprzez opracowanie technologii w długotrwałej depilacji, dzięki której kobiety mogą czuć się komfortowo w każdej sytuacji.
  • Firma Procter & Gamble, została wyróżniona za kampanię #SiłaWłosów marki Pantene, w której przełamuje stereotypy i dopinguje w walce o własną tożsamość.
  • Marka Hagi otrzymała wyróżnienie za kompleksowe myślenie o pielęgnacji kobiet, nie tylko przez pryzmat skóry, ale też zdrowie psychiczne i zachęca do wsłuchiwania się we własne ciało.
  • Marka Yope została doceniona za autentyczność, poruszanie tematyki o kobiecej sile, a także edukowanie w zakresie zdrowia intymnego. Brand też już od 10 angażuje się społecznie, co również doceniła redakcja Wizaz.pl.
  • Firma Oceanic została wyróżniona za działanie marki AA , która podkreśla znaczenie naturalnego piękna, a także łączy pokolenia pokazując, że upływający czas to tak naprawdę nasza siła, a nie słabość.
0ae189caa9093a3895891f4f21da47bebda5211c-d794b97
  • Firma Rossmann otrzymała wyróżnienie za kampanię „O czym mówi Twoje ciało”. Zachęca w niej do budowania zdrowej relacji ze swoim ciałem. Ponadto brand wspiera inicjatywy społeczne, co także doceniła redakcja Wizaz.pl.
  • Firmy Henkel, została wyróżniona za działania marki Gliss, w których to angażuje się w poprawę zdrowia Polek edukując je w zakresie profilaktyki raka piersi w ramach projektu Różowy Patrol.
  • Osobistości - wyjątkowe kategorie

    • Kategoria „Macierzyństwo bez lukru”: Sandra Kubicka została wyróżniona za szczerość i naturalność w podejściu do roli mamy.
    b7f6b8317d83a229153a8dae972af99c03975e73-f6e56f9
  • Kategoria „Niezmienność bycia sobą”: Patricia Kazadi za swoją autentyczność i wspieranie kobiet w dążeniu do samoakceptacji.
  • Kategoria "Kobiecość w męskim świecie”: Karolina Pilarczyk, która udowadnia, że płeć nie ogranicza. Skutecznie przełamuje tabu.
  • Kategoria „Ciałolubność”: Melka Kowal-Głuc za pełne akceptacji podejście do cielesności i rzeczywiste pokazywanie rzeczywistości.
  • Kategoria „Silna i delikatna”: Grażyna Ferra-Kopocińska za to, jak wspiera kobiety i uświadamia je, jak dbać o swoje własne bezpieczeństwo.
  • Ale to jeszcze nie koniec. Nagrodzone w plebiscycie “Jestem piękna, bo jestem sobą” zostały także dwie content creatorki i influencerki. Pierwsza statuetka trafiła do Andziaks (Angelika Trochonowicz). Użytkownicy Wizaz.pl docenili ją za naturalność, otwartość i pokazywanie obserwatorom swojej codzienności.
    Drugie wyróżnienie trafiło do Fausti (Faustyna Fugińska), którą obserwatorki uwielbiają za to, w jaki sposób pokazuje, że prawdziwe piękno tkwi w byciu sobą, prawdziwie motywując do samoakceptacji.

    Moc atrakcji podczas 24 urodzin Wizaz.pl

    Już od samego wejścia goście mogli korzystać z licznych atrakcji przygotowanych przez naszych partnerów. Strefa firmy New Flag przyciągała uwagę, prezentując kultowe sprężynkowe gumki do włosów Invisibobble oraz inne akcesoria do stylizacji. W strefie można było również zapoznać się z produktami takich marek jak NeQi czy Color Wow, których New Flag jest dystrybutorem.

    213da1183749f7346be7287205198024f2aed317-20ef310

    Kolejną atrakcją była strefa marki DepilConcept, gdzie na gości czekała szansa wygrania voucherów na zabiegi depilacji!

    86f4f93bf4ddde2babc78c08a3185b776df221d3-06ed332

    W strefie marki Listerine goście mogli skorzystać z fotobudki, aby zrobić pamiątkowe zdjęcia. Dodatkowo była okazja do przetestowania płynów do płukania jamy ustnej i rozmowy z ekspertką – profesjonalną higienistką.

    841978ae4bc43f732109328f118199656f40f18d-9e0fba9

    Kolejnym przystankiem była strefa marki Philips, gdzie goście mogli zobaczyć nową suszarkę. Miejsce przyciągało wzrok połyskującymi detalami i stanowiło idealną, instagramową przestrzeń do zdjęć.

    6aa02b481eac843101928a40d74d4a2096208dc5-31bc5e4

    Partner Urodzin: Philips. Na zdjęciu: Krzysztof Pągowski Senior Marketing Specialist w Philips Polska, kat. Sonicare/ Fot. AKPA

    Strefa marki Eveline Cosmetics, w której można było przetestować błyszczące cienie do powiek, również przyciągała uwagę gości.

    6caf40e5aa9dc02292e8b3f8704c7dd6f7498760-56f191a

    Partner Urodzin: Eveline Cosmetics/ Fot. Adrian Stykowski

    a883be0b9f3c7f57c6ba2bd913af0e04040d7f96-948b24b

    Katarzyna Dobrzyńska i Marta Średnicka Burda Media, Bartłomiej Pałbicki Rebell Concept fot. Adrian Stykowski

    fb28d77512cfce94edf969a8df84abcd525d0326-25da56d

    Na zdjęciu: Luiza Godlewska, Consumer Marketing Manager w Philips Polska, odpowiedzialna za kategorię Beauty w Polsce z nagrodą/ Fot. Adrian Stykowski

    c42095b03199c838c701edd1d19ae6f6c8fbe42a-c0bff89

    Aleksandra Stelmach, Henkel Consumer Brands/ Fot. Adrian Stykowski

    Na uczestników czekała także możliwość przetestowania kosmetyków beBio, w tym najnowszych produktów do pielęgnacji ciała.

    7f8fbd10a84901ae6bacdbf1b3dad47deb4263af-6a87f3e

    Partner Urodzin: beBIO. Na zdjęciu: Katarzyna Biernacka, Karina Fiedczuk/ Fot. Paweł Wrzecion/AKPA fot. Paweł Wrzecion/AKPA

    Marka Remington również towarzyszyła nam na wydarzeniu, promując holistyczne podejście do życia pod hasłem „Bycie sobą po swojemu.” W strefie Remington goście mieli okazję m.in. stworzyć własne breloki.

    c8c1c63214d9100cf02dc62df42ffd062708234e-0867333

    Obecne były również marki Syoss, Schwarzkopf Gliss i Taft, oferując gościom produkty do przetestowania. Dodatkowo, każdy mógł skorzystać z badania kondycji swoich włosów.

    65f09938278c1fadaa7596c6a37125708878a8a7-95379aa

    Partner Urodzin: Schwarzkopf/ Fot. Paweł Wrzecion/AKPA

    Marka Verona stworzyła niezwykle instagramową przestrzeń, dbając również o biżuterię prowadzących. W ich asortymencie każdy znajdzie coś dla siebie – od srebra i złota po ozdoby z cyrkoniami i perłami. W strefie Verona goście mieli okazję zrobić idealne selfie oraz wziąć udział w konkursie, w którym można było wygrać biżuterię!

    e31cfd337c9457ca845930ab3dbdc59ac8d8a681-36c1a72
    Reklama

    Partner Urodzin: Verona/ Fot. Adrian Stykowski

    Reklama
    Reklama
    Reklama