W tym artykule:

  1. THE POWER OF SCIENCE STATION: niezwykły event L’Oréal Paris
  2. Kosmetyczne perełki: poznaj nowości od L’Oréal Paris

THE POWER OF SCIENCE STATION: niezwykły event L’Oréal Paris

Trzeba przyznać, że podczas minionego weekendu, który spędziliśmy z marką L’Oréal Paris, nie brakowało nam absolutnie niczego – ani atrakcji, ani edukacji, ani (rzecz jasna!) kosmetyków najwyższej jakości.

Pierwszego dnia odwiedziliśmy Le Visionnaire, czyli historyczną siedzibę firmy, która mieści się przy 14 Rue Royale w Paryżu. Tam podziwialiśmy wystawę, na którą składały się ikoniczne produkty L’Oréal Paris (wyeksponowano na niej ponad 300 kosmetyków).

Materiały prasowe/Fot. Łukasz Dziewic

Po wszystkim, razem z plejadą zaproszonych gwiazd, udaliśmy się na coctail party. Wśród gości pojawiła się m.in. wieloletnia ambasadorka marki, Eva Longoria.

Content Studio

Drugiego dnia odbył się wyczekiwany event THE POWER OF SCIENCE STATION. Miejsce, w którym odbyło się to wydarzenie, w ultrastylowy sposób wystylizowano na... francuskie metro. Każdy wagonik był strefą poświęconą konkretnym nowościom marki. Poza porządną dawką nauki, której nam tam dostarczono, mogliśmy się też wychillować, pijąc kawę przyozdobioną estetycznymi nadrukami („SPF is my BFF”, z logotypem L’Oréal Paris i innymi elementami) oraz zrobić personalizację torby „I’m worth it”.
Wieczorem zjedliśmy kolację w restauracji uwielbianej przez gwiazdy – Sienna Paris (zapiszcie sobie tę miejscówkę i pamiętajcie o niej podczas wizyty w stolicy miłości).

Materiały prasowe, Fot. Łukasz Dziewic

Ostatniego dnia odbyła się sesja zdjęciowa z influencerkami, a jej efekty zobaczycie również w tym materiale.

Materiały prasowe, Fot. Łukasz Dziewic

Kosmetyczne perełki: poznaj nowości od L’Oréal Paris

Jak już wspomnieliśmy, podczas eventu THE POWER OF SCIENCE STATION wydzielono kilka stref. My jednak najwięcej czasu spędziliśmy w trzech konkretnych. Oto one.

  1. L’Oréal Paris Elseve Glycolic Gloss

To właśnie tutaj dowiedzieliśmy się, w jaki sposób produkty z najnowszej gamy L’Oréal Paris Elseve Glycolic Gloss działają na włosy, domykając łuski i pozytywnie wpływając na porowatość pasm. Dzięki temu stają się odporniejsze na wilgoć i zachwycają niesamowitym blaskiem. Skuteczność tych kosmetyków jest oczywiście potwierdzona badaniami. W tej strefie do naszej dyspozycji były również automaty – mogliśmy wylosować szczotki i gumki do włosów.

Materiały prasowe/Fot. Łukasz Dziewic
  1. L’Oréal Paris Bright Reveal

W tej strefie dowiedzieliśmy się z kolei, że przebarwienia to nie tylko zmiany pigmentacyjne, ale także zapalne. Elisabeth Bouhadana, czyli dyrektor naukowa marki, w interesujący sposób opowiedziała o innowacyjnej formule tych kosmetyków. Najnowsza gama L’Oréal Paris Bright Reveal (dzięki składnikom takim jak m.in. niacynamid, kwas aminosulfonowy oraz filtry UVA i UVB) działa nie tylko na koloryt naszej skóry. Dodatkowo delikatnie ją złuszcza, wygładzając cerę i chroniąc ją przed promieniowaniem UV. W tym wagoniku udało nam się także zbadać stan naszej skóry i sprawdzić skuteczność SPF.

Materiały prasowe/Fot. Łukasz Dziewic

Wybór nie należy do najprostszych, jednak dla nas najbardziej interesujący okazał się eksperyment, który pokazywał, w jaki sposób niacynamid i kwas aminosulfonowy „współpracują” ze sobą – tak, żeby działać na różne problemy (zarówno na nierównomierny koloryt, jak i ewentualne nierówności skóry spowodowane np. trądzikiem). Przedstawiono to w niezwykle obrazowy, przystępny i jasny dla każdego sposób.

Materiały prasowe/Fot. Łukasz Dziewic

Biała warstwa na kulkach obrazowała zewnętrzną warstwę naskórka, a kulki – jego dalsze warstwy. Po aplikacji kosmetyków z tej linii najpierw działa przede wszystkim kwas aminosulfonowy (delikatnie złuszczając skórę i walcząc z wolnymi rodnikami), następnie do akcji wkracza uwielbiany niacynamid, który pomaga zredukować przebarwienia głębiej i wyrównać koloryt skóry. Brązowy płyn służył z kolei jako wizualizacja przebarwień. Zachodząca w eksperymencie reakcja wizualizuje działanie produktu na przebarwienia – zarówno na powierzchni naskórka, jak i głębiej.

  1. Panorama od L’Oréal Paris

Oto najnowsza maskara - Panorama od L’Oréal Paris. Została stworzona w oparciu o kompleks Stretchflex – tak, żeby jak najlepiej utrzymywać się na rzęsach, bez efektu ich obciążenia. W połączeniu z innowacyjną szczoteczką, rzęsy po pomalowaniu są wydłużone nawet do 140%. Podczas eventu nie tylko zobaczyliśmy ten kompleks na żywo, ale mieliśmy też okazję nagrać wideo z malowaniem rzęs w fotobudce. Efekty po aplikacji tego tuszu robią wrażenie!

Materiały prasowe/Fot. Łukasz Dziewic

Dobrze jest rozumieć, jak działają kosmetyki, które aplikujemy na naszą skórę, aby móc w pełni wykorzystywać ich potencjał. Kampania THE POWER OF SCIENCE marki L'Oréal Paris udowadnia, że nauka nie jest zarezerwowana wyłącznie dla naukowców, a zdobywanie wiedzy może być sexy – wystarczy, że przekazuje się ją w atrakcyjny sposób.

Materiały prasowe/Fot. Łukasz Dziewic

Materiał promocyjny marki L’Oréal Paris.