Wystartowała nowa kampania Cocolita.pl. Pod hasłem „Dla każdej z nas” kryje się 5 najważniejszych wartości drogerii
Celem kampanii wizerunkowej „Cocolita dla każdej z nas” jest zaprezentowanie 5 kluczowych wartości, którymi drogeria wyróżnia się na rynku. I to właśnie dzięki nim każda klientka, może poczuć się w pełni komfortowo składając zamówienia na Cocolita.pl. Kto wziął udział w kampanii? Jakie wartości zaprezentowano?
- Łucja Jelonek
W kampanii „Cocolita dla każdej z nas” drogeria prezentuje 5 najważniejszych wartości, którymi kieruje się w swojej codziennej pracy. Dotyczą one zarówno oferty sklepu, wysyłki zamówień czy też cen kosmetyków. Kampania podkreśla więc następujące wartości:
- sprawność funkcjonowania sklepu, czyli przyjemne i wygodne zakupy (w duchu less waste) z błyskawiczną dostawą do klienta
- aktualność i atrakcyjność oferty produktowej, która jest pełna nowości kosmetycznych, bo stale podąża za trendami w branży beauty
- przystępność cenową, która przejawia się w rozsądnych cenach, atrakcyjnych rabatach i częstych akcjach promocyjnych
- uniwersalność oferty produktowej, która opiera się na szerokim wyborze kosmetyków dla całej rodziny (produkty dla mężczyzn, dla nastolatków, dla dzieci)
- kompetencje i profesjonalizm, które wyrażają się w oferowaniu specjalistycznych kosmetyków na konkretne potrzeby (np. pielęgnacja anti-aging, trądzik, cera naczynkowa)
Drogeria internetowa Cocolita.pl do udziału w kampanii tym razem zaprosiła swoje klientki, należące do różnych grup wiekowych. O różnych wymaganiach dotyczących pielęgnacji twarzy, ciała czy włosów. O innych nawykach makijażowych, rutyną pielęgnacyjną i potrzebami.O własnych upodobaniach i przywyczajeniach, a więc i innym punkcie widzenia i doświadczeniach. Bohaterkami kampanii jest 6 klientek drogerii: Alicję, Tosię, Kasię, Olę, Jolę i Anetę. Co je łączy? Każda korzysta z usług drogerii, zatem zadano im kluczowe pytanie: „Za co lubisz Cocolitę?”.
Tosia bardzo ceni sobie wygodne i łatwe składanie zamówień na Cocolita.pl. Jej zdaniem zakupy we wspominanej drogerii to czysta przyjemność. Dla Tosi ważna jest również szybka wysyłka, która już następnego dnia pozwala cieszyć się kosmetykami.
Ola dzieli się z nami swoim zdaniem o atrakcyjności oferty sklepu. Zaznacza, że Cocolita.pl na bieżąco wprowadza do sprzedaży nowości kosmetyczne. Według Oli drogeria zawsze oferuje klientom nowe produkty, gdyż stale podąża za trendami z branży beauty.
Alicja opowiada natomiast o przystępności cenowej drogerii. Tłumaczy, że na Cocolita.pl można nawet co tydzień skorzystać z nowych akcji promocyjnych na kosmetyki. Podkreśla, że drogeria gwarantuje przystępne ceny, więc wystarczy wejść i zgarnąć rabat.
Aneta dzieli się opinią o tym, że na Cocolita.pl bez problemu można kupić różne prezenty dla bliskich. Dodaje, że w ofercie sklepu znajdziemy zarówno perfumy, jak też zestawy kosmetyków dla całej rodziny. Dla Anety jest to świetne rozwiązanie na wyciągnięcie ręki.
Kasia ceni sobie możliwość zamawiania profesjonalnych produktów dla cery trądzikowej. Wyjaśnia, że na Cocolita.pl można znaleźć specjalistyczne kosmetyki, które odpowiadają na potrzeby danego rodzaju cery. A zakupy są bezstresowe i w promocyjnych cenach.
Kampania „Cocolita dla każdej z nas” skierowana jest do nowych i potencjalnych klientek drogerii. Wartości, które zaprezentowano w kreacjach reklamowych (spoty video, zdjęcia) zachęcają do skorzystania z oferty sklepu. Drogeria podkreśla w tej kampanii, że każda z nas, niezależnie od oczekiwań, wymagań czy wieku, znajdzie na Cocolita.pl coś dla siebie. Bo to właśnie Cocolita spełnia potrzeby każdej z nas.