W tym artykule:

  1. Czy współczesna kobiecość potrzebuje atrybutów?
  2. Nowa ambasadorka L'Oréal Paris, Julia Wieniawa: świeży powiew współczesności

Czy współczesna kobiecość potrzebuje atrybutów?

Umiemy dobrać do siebie nowoczesne określenia „bycia kobietą”, jednak z coraz większym trudem przychodzi nam określenie współczesnych atrybutów kobiecości. Nic dziwnego, w końcu uwielbiamy mieszać: styl sportowy z eleganckimi dodatkami, życie zawodowe i prywatne z realizacją pasji i marzeń, w końcu nieoczywiste wybory życiowe wraz z kreacją autorskich pomysłów na jego treść. Nowoczesna kobieta to typ multizadaniowej siłaczki, jednak coś w nas pękło i zaczynamy rozumieć, że spokój, oddech i delikatność są równoważne z chęcią podboju świata.

Współczesne życie pędzi, ale my już nie chcemy się z niczym i nikim ścigać. Walczymy o własne tempo, w czym zdecydowanie pomagają nam inspirujące osobowości oraz marki, które kierują się wartościowym, ponadczasowym przesłaniem. Idealnym przykładem okazuje się kombinacja mocnego głosu nowego pokolenia, Julii Wieniawy, z legendarnym brandem L'Oréal Paris. Dlaczego? I tutaj robi się ciekawie!

„Ponieważ jesteś tego warta” - szepcze legendarna marka. „Wiem” - odpowiada współczesna kobieta.

W nas, dzisiejszych kobietach, zachodzi szereg fundamentalnych zmian. Czujecie to, prawda? Odważnie odwracamy proporcje i teraz naszym atrybutem stają się pewność siebie, wiara we własne możliwości, łamanie tabu i sięganie „po swoje”. Dzieje się to powoli i stopniowo, ale odwrotu już nie ma. Nawet najbardziej ekskluzywne kosmetyki same w sobie przestały spełniać funkcję atrybutów kobiecości, jednak stają się naszym wiernym sprzymierzeńcem wyznaczania granic, miłym dodatkiem do aktywnego szukania własnego głosu. Wszystko to reprezentuje Julia Wieniawa, która premierowo spełni się w roli ambasadorki marki L'Oréal Paris. Wybór wydaje się strzałem w dziesiątkę: jedna z najbardziej obiecujących polskich artystek młodego pokolenia trafia celnie i z impetem do przedstawicieli zwłaszcza pokolenia Z, którzy poszukują niebanalnych inspiracji. Na czym jednak polega niewątpliwy fenomen Julii Wieniawy? Kluczem może być jej pewna, bezkompromisowa postawa.

Materiały prasowe

Nowa ambasadorka L'Oréal Paris, Julia Wieniawa: świeży powiew współczesności

Kariera Julii od początku biegła dwutorowo: aktorsko i wokalnie. W ramach nowoczesnej dokumentacji artystycznej drogi rezolutnie wykorzystała potęgę sieci, dzięki czemu dziś obserwuje ją ponad dwa miliony instagramowiczów. To robi wrażenie! Co ciekawe, dla wielu stała się niedoścignionym wzorem, paradoksalnie pokazując, że naprawdę wszystko jest możliwe i w zasięgu naszej ręki: „ponieważ jesteś tego warta”. Brzmi znajomo? W tym punkcie wszechstronna artystka naturalnie połączyła się z DNA marki L'Oréal Paris, uosabiając znane nam wszystkim hasło i myśl, jaka za nim podąża od ponad stulecia. „Jestem tego warta”, dlatego nie spoczywam na laurach, stale się rozwijam, próbuję nowych rzeczy i nie boję się oceny innych - zdaje się, że właśnie tak brzmi maksyma elektryzującej wokalistki. A my się pod tymi słowami chętnie podpisujemy. Współpraca z L'Oréal Paris to sposób, żeby wartości, które łączą ją z marką, wybrzmiały jeszcze dobitniej i bardziej finezyjnie.

To bardzo ważny dla mnie dzień. Niezwykle wzruszona i zaszczycona pragnę Was poinformować, że zostałam oficjalną polską ambasadorką absolutnie ikonicznej marki L’Oréal Paris. Cieszę się, że dołączam do grona tak wspaniałych i inspirujących kobiet, które od lat promują hasło „Jesteś tego warta”. Hasło, które ma w sobie ogromną moc i cały szereg znaczeń. Hasło, które towarzyszy mi od dziecka i z którym niezwykle się utożsamiam. Tak. Jestem tego warta. I jestem z tej współpracy ogromnie dumna – Julia Wieniawa-Narkiewicz.

Popatrz, jak to robię! Zakulisowe smaczki w świetle jupiterów

Julia Wieniawa zdobywa serca swoich wielbicieli nie tylko sukcesami zawodowymi czy unikatowym stylem (pielęgnacja, makijaż, kosmetyki do włosów, fryzury, ubrania i inne), ale przede wszystkim nieskrępowanym „wpuszczaniem” fanów do przestrzeni ukrywanych przez większość gwiazd. Dzięki temu możemy „podpatrzeć” jej pomysły na spędzanie wolnego czasu czy domowe sposoby dbania o zdrowie fizyczne oraz psychiczne, a to przystępna metoda budowania więzi z odbiorcami. Wierzymy jej, bo zwraca się do nas jak do dobrych znajomych. Nie wstydzi się pokazać w wersji sauté czy sztucznych emocji. Nie obawia się mówić, jak się czuje, przez co łatwo się z nią utożsamiamy, myśląc: „mam tak samo”. To już prosta droga, aby uwierzyć w to, że ja też „jestem tego warta”. Z jej wpisów wybrzmiewa przesłanie, że żyje na własnych zasadach i do tego samego zachęca innych - nienachalnie, a stanowczo. Do takiej postawy dąży dziś współczesna kobiecość.

Społeczność kobiet L'Oréal Paris

„Ponieważ jesteś tego warta” pierwszy raz wybrzmiało w latach 70. z ust aktorki Joanne Dusseau w kampanii reklamowej. Chwytliwe hasło w mig stało się zwiastunem nowatorskiego podejścia marki L’Oréal Paris do pojęcia piękna. Główną postacią staje się kobieta, a naczelnym celem jej samopoczucie i zadowolenie z wyglądu. Dzięki nim buduje pewność siebie, aby móc realizować się w różnorodnych, życiowych rolach. To zupełnie nowy model kobiecości: panie stają się piękne same dla siebie. Właśnie takie były oraz nadal są reprezentantki-ambasadorki L’Oréal Paris. Każda z nich na przestrzeni lat uosabiała kobiecą siłę i była wzorem do naśladowania. Niemal dekadę temu do tego prestiżowego grona dołączyła pierwsza Polka, Grażyna Torbicka. Teraz nadszedł czas na polski akcent nowej generacji! Julia Wieniawa staje się naszym rodzimym odpowiednikiem amerykańskich gwiazd. Artystka bezkompromisowo odnosi sukcesy, dodaje skrzydeł, nienachalnie motywuje, a swoją charyzmą oddaje przesłanie nierozerwalnie związane z kosmetykami L’Oréal Paris, ponieważ... Naprawdę wszystkie jesteśmy warte tego, co najlepsze.

Materiał promocyjny marki L'Oréal Paris