Wrażliwość to supermoc, marka Cetaphil rozumie to jak nikt inny
„Według mnie wrażliwość to ogromna siła, która potrzebuje zrozumienia” – mówi artystka Augustynka. W kwestii pielęgnacji skóry wrażliwej, tak jak artystka, nie chcemy iść na kompromisy. Dlatego wybieramy produkty do pielęgnacji Cetaphil, które zwalczają pięć oznak skóry wrażliwej: suchość, podrażnienie, szorstkość, ściągnięcie oraz osłabienie bariery ochronnej. Niezależnie od wieku i karnacji. Tak by każdy z nas mógł czuć się komfortowo i być sobą.
Aby każdego dnia korzystać z życia na własnych zasadach
Badania Galderma Global Sensitive Skincare Faculty (GSSF) nie pozostawiają wątpliwości*. Skóra wrażliwa to problem, z którym mierzy się coraz więcej osób. Posiada ją aż 70% populacji. Wniosek? Wszyscy potrzebujemy skutecznej pielęgnacji skóry wrażliwej.
„Regularnie piję rumianek oraz napary z ziół i obserwuję, jakie produkty mi służą, a jakie nie. W mojej pracy, w której mam do czynienia z gliną i bardzo przesuszonymi dłońmi, ratują mnie kremy nawilżające Cetaphil” – podkreśla Klaudia Elwart, przedsiębiorczyni, artystka i kobieta, która inspiruje innych. Wraz z multidyscyplinarną artystką i reżyserką – Augustynką – wystąpiły w sesji zdjęciowej jednej z najzdolniejszych fotografek w Polsce, Doroty Szulc.
Klaudia nie wyobraża sobie pielęgnacji bez EM Emulsji micelarnej do mycia Cetaphil. Ukojenie skóry daje jej spokój. „Im mniej pędu w moim życiu, a więcej uważności na wrażliwość, tym lepiej” – tłumaczy. Augustynka także stawia na dobrze oczyszczoną skórę: „Ukojenie skóry to na pewno zwolnienie, czas dla siebie i balans. Nie ma nic lepszego niż nałożenie kojącego kremu z samego rana”.
Dla twórców marki Cetaphil ważne jest, by codzienna pielęgnacja skóry stała się dla nas momentem self-care. Od lat dzielą się z nami swoją wiedzą i doświadczeniem. Produkty marki o lekkich formułach zawierają składniki łagodzące i nawilżające (takie jak gliceryna, która zapobiega wysuszaniu skóry, pantenol, który łagodzi, koi i utrzymuje właściwy poziom nawilżenia w naskórku, a także niacynamid, czyli substancję wzmacniającą barierę ochronną skóry) o sprawdzonym działaniu.
Skuteczność potwierdzona działaniami
Cetaphil to numer 1 rekomendowany przez dermatologów do oczyszczania i nawilżania suchej i wrażliwej skóry**. Poświęcił ponad 75 lat pracy, by lepiej zrozumieć wyjątkowe potrzeby wrażliwej skóry. Współpracując z dermatologami i specjalistami z branży medycznej, marka przeprowadziła ponad tysiąc badań klinicznych. Specjalnie opracowane formuły dermokosmetyków do pielęgnacji skóry twarzy i ciała, gwarantując skuteczność i bezpieczeństwo, zaspokajają potrzeby skóry wrażliwej, którą charakteryzuje 5 oznak: suchość, podrażnienie, szorstkość, ściągnięcie skóry i zaburzona bariera hydrolipidowa. Wystarczy, że zauważasz u siebie jedną z tych cech, a możesz definiować się jako właściciel skóry wrażliwej.
Marka nieustannie się zmienia i próbuje nowych rozwiązań. Dobrze nam znane produkty Cetaphil zyskały nowy, świeży wygląd. Wszystko po to, by jeszcze bardziej ułatwić nam znalezienie najodpowiedniejszej pielęgnacji przeznaczonej dla naszych potrzeb. Nowy wygląd i styl to odważna zmiana dla marki.
Przedstawia charakterystyczną sylwetkę flagowego produktu na tle autentycznych wyrazów emocji i portretów różnych osób. Opakowanie wygląda niemal tak samo, ale jeśli przyjrzymy mu się bliżej, zobaczymy, że niektóre kolory się zmieniły. Stały się bardziej wyraziste i przyciągające wzrok. Charakterystyczne logo Cetaphil jest teraz większe niż kiedykolwiek. Czytelne litery z zaokrąglonymi krawędziami odzwierciedlają uniwersalny charakter marki. Jedno pozostaje niezmienne – unikatowe receptury ze skutecznymi składnikami i formułami, które są podparte badaniami.
Augustynka przyznaje, że potrzebowała czasu, by zrozumieć swoją skórę i wiedzieć, co jej najbardziej służy.
Jestem wdzięczna swojej wrażliwości za to, że pozwala mi w wirze codziennych zadań zatrzymać się i dostrzec to, co jest naprawdę ważne
A ty, za co jesteś wdzięczna?
*Farage MA. Front Med. 2019; 6:98; Chen W, et al. J Eur Acad @augustynkaa @qlauditta Dermatol Venereol 2020;34 (8): 1179-1788.
**Badanie rynku pierwotnego, sponsorowane przez Galderma, przeprowadzone we wrześniu 2024 roku wśród 131 dermatologów w Polsce.
Materiał promocyjny marki Cetaphil