Właścicielka marki JoMu zachwyca perfekcyjnym wyglądem i nienaganną kondycją skóry: odkryj niezwykłe działanie jej kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała
Poznaj sekret piękna właścicielki i prezeski marki JoMu, Katarzyny Krzeszowskiej. I w tym przypadku kluczowa okazuje się oczywiście świadoma, codzienna pielęgnacja przy pomocy kosmetyków najwyższej jakości... Czyli jakich? Katarzyna Krzeszowska, która w 2012 roku otrzymała tytuł Miss Polski, założyła własny biznes kosmetyczny, aby móc dzielić się z innymi kobietami swoją wiedzą i doświadczeniem. Owocem tego przedsięwzięcia jest marka JoMu Skin, która cieszy się coraz większą popularnością wśród osób ceniących sobie #SelfCare... I nie tylko.

- JoMu
W tym artykule:
- JoMu Skin: tę markę kosmetyczną warto znać
- JoMu Skin COTTON & JASMINE FLOWER: z miłości do natury i piękna
JoMu Skin: tę markę kosmetyczną warto znać
Drogeryjne półki niemal uginają się pod ciężarem kosmetyków pielęgnacyjnych, które mają gwarantować nam błyskawiczne efekty. Trzeba przyznać, że konkurencja w branży beauty jest dziś ogromna. Mimo to wcale nie tak łatwo jest odkryć idealne dla nas, naturalne produkty, które zostaną z nami na lata.
Jeśli wciąż ich poszukujesz (albo po prostu chciałabyś wprowadzić do swojej rutyny pielęgnacyjnej nowości), jesteś w dobrym miejscu. Poznaj markę JoMu Skin i ciesz się skórą, o której zawsze marzyłaś. Niech twój codzienny rytuał beauty stanie się czymś całkowicie naturalnym (w każdym możliwym tego słowa znaczeniu).
Przygoda Katarzyny Krzeszowskiej z JoMu zaczęła się bardzo ciekawie. Markę JoMu stworzyła bowiem jej przyjaciółka, u której Kasia 10 lat temu pracowała jako modelka. To inspirująca historia „od modelki do właścicielki”, która mogłaby być scenariuszem dobrego filmu.
Moja praca i rozwój JoMu jest kontynuacją jej pracy. Ona wszystkiego mnie nauczyła i wskazała mi drogę - podkreśla Katarzyna Krzeszowska.
Marka modowa początkowo miała w swoim asortymencie wyłącznie ubrania bawełniane. Na przestrzeni lat stylistyka tych projektów oczywiście ewoluowała, a jakiś czas temu poszerzono działalność JoMu o produkcję wysokiej jakości kosmetyków – tak, aby holistycznie podejść do potrzeb współczesnych, świadomych konsumentek.
Właścicielką JoMu jest matka, żona, bizneswoman, modelka, graficzka i artystka w jednym. Dla niej nie ma rzeczy niemożliwych. Zarówno ubrania, jak i kosmetyki tworzy z myślą o wszystkich niezwykłych kobietach... Czyli o każdej z nas. Biznes Katarzyny Krzeszowskiej z powodzeniem łączy niebanalne rozwiązania oraz praktyczne zastosowania. Wszystko to w hołdzie dla niczym nieograniczonej kobiecości.
Była Miss Polski podkreśla, że podróżując po całym świecie, od zawsze zwracała uwagę na obowiązujące w danym miejscu rytuały pielęgnacyjne i wybory modowe, czerpiąc z nich to, co najlepsze. Marka JoMu powstała w oparciu o jej wieloletnie obserwacje zarówno rynku modowego, jak i kosmetycznego.

Projektowanie, opracowywanie receptur, koordynowanie procesu produkcji czy strategia marketingowa to elementy, nad którymi od samego początku zajmuje się Katarzyna Krzeszowska. Modelka dba o każdy detal i jest wierna swoim biznesowym wartościom, nie chodząc na kompromisy. Z wykształcenia jest graficzką – zaprojektowała nie tylko odświeżony logotyp JoMu, ale także m.in. stylowe etykiety swoich kosmetyków. Bierze również udział w sesjach zdjęciowych marki. Jak zaznacza, nie ma wątpliwości co do skuteczności produktów JoMu, więc z przyjemnością (i pewnością) z nimi pozuje.

JoMu Skin COTTON & JASMINE FLOWER: z miłości do natury i piękna
Kosmetyki JoMu to produkty o imponującej skuteczności, która płynie z natury. Wykorzystano w nich bogactwo właściwości kwiatów bawełny (które wygładzają i oczyszczają skórę) oraz ekstrakt z kwiatów jaśminu zbieranego w najcenniejszym dla tej rośliny okresie (ten składnik sprawia, że skóra staje się maksymalnie promienna). W starannie opracowanych recepturach kosmetyków JoMu znajdziemy wyselekcjonowane składniki aktywne, które wyraźnie poprawiają kondycję cery.
Nowa linia kosmetyków MODERN NATURAL od JoMu to efekt pracy wielu ekspertów i doświadczonych profesjonalistów. Każdy produkt powstaje w polskim laboratorium w Małopolsce, w nowoczesnej manufakturze. Do ich produkcji wykorzystuje się najskuteczniejsze światowe rozwiązania, które zostały dopasowane do polskiej codzienności.

Linia naturalnych kosmetyków JoMu Skin jest idealnym narzędziem do codziennej pielęgnacji skóry twarzy i ciała. Oczyszczająca pianka do demakijażu, odżywczy krem na dzień, serum z VIT. C na noc, olejek, krem/roll pod oczy – te kosmetyki pomogą ci cieszyć się pięknym, promiennym wyglądem każdego dnia.
O pielęgnacje ciała zadbasz z kolei z aksamitnym mleczkiem pod prysznic (to absolutny hit wśród kupujących!) oraz bawełnianym balsamem w sprayu, który szybko się wchłania, pozostawiając skórę pięknie nawilżoną i odżywioną.

Wszystkie kosmetyki JoMu są naturalne (z certyfikatami Ecocert i Cosmos), mają delikatny zapach oraz przyjemną konsystencję. Ich opakowania nadają się do recyklingu. Katarzyna Krzeszowska nie wyklucza też, że w niedalekiej przyszłości asortyment marki się powiększy, wykraczając poza produkcję kosmetyków białych. Śledźcie ich Social Media i bądźcie na bieżąco!
Produkty JoMu Skin są dostępne w drogeriach internetowych tagomago.pl i perfumeria.pl oraz na stronie marki. Kosmetyki te kupisz już od 39,99 zł.

Materiał promocyjny marki JoMu.
Zobacz Także
Odkryjcie nową linię do pielęgnacji skóry Wellosophy od Oriflame
Współpraca reklamowa
Luksusowa pielęgnacja ciała w każdym wieku. Zadbaj o skórę w gwiazdorskim stylu!
Współpraca reklamowa
Julia Wieniawa i jej sekret nawilżonej skóry. Zdradziła, jakich kosmetyków używa
Współpraca reklamowa