Właścicielka marki JoMu zachwyca perfekcyjnym wyglądem i nienaganną kondycją skóry: odkryj niezwykłe działanie jej kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała
Poznaj sekret piękna właścicielki i prezeski marki JoMu, Katarzyny Krzeszowskiej. I w tym przypadku kluczowa okazuje się oczywiście świadoma, codzienna pielęgnacja przy pomocy kosmetyków najwyższej jakości... Czyli jakich? Katarzyna Krzeszowska, która w 2012 roku otrzymała tytuł Miss Polski, założyła własny biznes kosmetyczny, aby móc dzielić się z innymi kobietami swoją wiedzą i doświadczeniem. Owocem tego przedsięwzięcia jest marka JoMu Skin, która cieszy się coraz większą popularnością wśród osób ceniących sobie #SelfCare... I nie tylko.
- JoMu
W tym artykule:
- JoMu Skin: tę markę kosmetyczną warto znać
- JoMu Skin COTTON & JASMINE FLOWER: z miłości do natury i piękna
JoMu Skin: tę markę kosmetyczną warto znać
Drogeryjne półki niemal uginają się pod ciężarem kosmetyków pielęgnacyjnych, które mają gwarantować nam błyskawiczne efekty. Trzeba przyznać, że konkurencja w branży beauty jest dziś ogromna. Mimo to wcale nie tak łatwo jest odkryć idealne dla nas, naturalne produkty, które zostaną z nami na lata.
Jeśli wciąż ich poszukujesz (albo po prostu chciałabyś wprowadzić do swojej rutyny pielęgnacyjnej nowości), jesteś w dobrym miejscu. Poznaj markę JoMu Skin i ciesz się skórą, o której zawsze marzyłaś. Niech twój codzienny rytuał beauty stanie się czymś całkowicie naturalnym (w każdym możliwym tego słowa znaczeniu).
Przygoda Katarzyny Krzeszowskiej z JoMu zaczęła się bardzo ciekawie. Markę JoMu stworzyła bowiem jej przyjaciółka, u której Kasia 10 lat temu pracowała jako modelka. To inspirująca historia „od modelki do właścicielki”, która mogłaby być scenariuszem dobrego filmu.
Moja praca i rozwój JoMu jest kontynuacją jej pracy. Ona wszystkiego mnie nauczyła i wskazała mi drogę - podkreśla Katarzyna Krzeszowska.
Marka modowa początkowo miała w swoim asortymencie wyłącznie ubrania bawełniane. Na przestrzeni lat stylistyka tych projektów oczywiście ewoluowała, a jakiś czas temu poszerzono działalność JoMu o produkcję wysokiej jakości kosmetyków – tak, aby holistycznie podejść do potrzeb współczesnych, świadomych konsumentek.
Właścicielką JoMu jest matka, żona, bizneswoman, modelka, graficzka i artystka w jednym. Dla niej nie ma rzeczy niemożliwych. Zarówno ubrania, jak i kosmetyki tworzy z myślą o wszystkich niezwykłych kobietach... Czyli o każdej z nas. Biznes Katarzyny Krzeszowskiej z powodzeniem łączy niebanalne rozwiązania oraz praktyczne zastosowania. Wszystko to w hołdzie dla niczym nieograniczonej kobiecości.
Była Miss Polski podkreśla, że podróżując po całym świecie, od zawsze zwracała uwagę na obowiązujące w danym miejscu rytuały pielęgnacyjne i wybory modowe, czerpiąc z nich to, co najlepsze. Marka JoMu powstała w oparciu o jej wieloletnie obserwacje zarówno rynku modowego, jak i kosmetycznego.
Projektowanie, opracowywanie receptur, koordynowanie procesu produkcji czy strategia marketingowa to elementy, nad którymi od samego początku zajmuje się Katarzyna Krzeszowska. Modelka dba o każdy detal i jest wierna swoim biznesowym wartościom, nie chodząc na kompromisy. Z wykształcenia jest graficzką – zaprojektowała nie tylko odświeżony logotyp JoMu, ale także m.in. stylowe etykiety swoich kosmetyków. Bierze również udział w sesjach zdjęciowych marki. Jak zaznacza, nie ma wątpliwości co do skuteczności produktów JoMu, więc z przyjemnością (i pewnością) z nimi pozuje.
JoMu Skin COTTON & JASMINE FLOWER: z miłości do natury i piękna
Kosmetyki JoMu to produkty o imponującej skuteczności, która płynie z natury. Wykorzystano w nich bogactwo właściwości kwiatów bawełny (które wygładzają i oczyszczają skórę) oraz ekstrakt z kwiatów jaśminu zbieranego w najcenniejszym dla tej rośliny okresie (ten składnik sprawia, że skóra staje się maksymalnie promienna). W starannie opracowanych recepturach kosmetyków JoMu znajdziemy wyselekcjonowane składniki aktywne, które wyraźnie poprawiają kondycję cery.
Nowa linia kosmetyków MODERN NATURAL od JoMu to efekt pracy wielu ekspertów i doświadczonych profesjonalistów. Każdy produkt powstaje w polskim laboratorium w Małopolsce, w nowoczesnej manufakturze. Do ich produkcji wykorzystuje się najskuteczniejsze światowe rozwiązania, które zostały dopasowane do polskiej codzienności.
Linia naturalnych kosmetyków JoMu Skin jest idealnym narzędziem do codziennej pielęgnacji skóry twarzy i ciała. Oczyszczająca pianka do demakijażu, odżywczy krem na dzień, serum z VIT. C na noc, olejek, krem/roll pod oczy – te kosmetyki pomogą ci cieszyć się pięknym, promiennym wyglądem każdego dnia.
O pielęgnacje ciała zadbasz z kolei z aksamitnym mleczkiem pod prysznic (to absolutny hit wśród kupujących!) oraz bawełnianym balsamem w sprayu, który szybko się wchłania, pozostawiając skórę pięknie nawilżoną i odżywioną.
Wszystkie kosmetyki JoMu są naturalne (z certyfikatami Ecocert i Cosmos), mają delikatny zapach oraz przyjemną konsystencję. Ich opakowania nadają się do recyklingu. Katarzyna Krzeszowska nie wyklucza też, że w niedalekiej przyszłości asortyment marki się powiększy, wykraczając poza produkcję kosmetyków białych. Śledźcie ich Social Media i bądźcie na bieżąco!
Produkty JoMu Skin są dostępne w drogeriach internetowych tagomago.pl i perfumeria.pl oraz na stronie marki. Kosmetyki te kupisz już od 39,99 zł.
Materiał promocyjny marki JoMu.