Reklama

Kultowy rozświetlacz marki Anastasia Beverly Hills doczekał się polskiego odpowiednika. Równie dobry lecz tańszy kosmetyk stworzyła marka Ingrid Cosmetics

Kosmetyczna marka Anastasia Beverly Hills jest już marką kultową. Nic dziwnego, z flagowym butikiem właśnie w Beverly Hills już od 20 lat przyciąga największe światowe gwiazdy. Furorę robi także na Instagramie, gdzie obserwuje ją ponad 20 milionów osób. Choć marka zasłynęła przede wszystkim za sprawą produktów do brwi, jednym z jej bestsellerów jest wegański rozświetlacz Liquid Glow. Występuje w 7 odcieniach i nadaje piękny metaliczny połysk skórze, a można go stosować zarówno na twarz, jak i na ciało. Właściwie ma tylko jedną wadę – cenę. Za kosmetyk trzeba zapłacić ok. 150 zł (do tego dochodzą koszty wysyłki). Dlatego pewnie ucieszy was wiadomość, że produkt ma swój polski odpowiednik. Swoją wersję stworzyła marka Ingrid Cosmetics. Dziewczyny, które miały okazję go wypróbować, są zachwycone!

Reklama

7 najlepszych rozświetlaczy do twarzy według internautek, w które warto zainwestować >>>

Co potrafi rozświetlacz Liquid Highlighter od Ingrid Cosmetics?

Rozświetlacz Liquid Highligter od Ingrid Cosmetics nie dość, że wygląda niemal identycznie jak swój pierwowzór (dostępny jest bowiem w podobnej czarnej tubce), ale i jest równie dobry! Do wyboru mamy 3 odcienie – beżowy, złoty i srebrny, a każdy z nich zapewnia efektowne metaliczne wykończenie makijażu. I podobnie jak amerykański odpowiednik, może być także nakładany na ciało – na przykład na obojczyki (świetny patent na lato!).

Jak podkreśla producent, firma Ingrid Cosmetics, z uwagi na jego płynną konsystencję rozświetlacz można nakładać na skórę bezpośrednio, ale można też zmieszać go z kremem nawilżającym albo podkładem – w zależności od tego, jakiego efektu oczekujemy. Perfekcyjnie odbija światło, nadając cerze promienny i zdrowy wygląd. Przekonajcie się na własnej skórze! Wystarczy kliknąć w zdjęcie poniżej, by od razu przenieść się do sklepu online.

Reklama

Jak nakładać rozświetlacz i jakich błędów unikać? Sprawdźcie, czy robicie to poprawnie >>>

Reklama
Reklama
Reklama