Reklama

Ma doskonałe wyczucie trendów – wie, co sprawdzi się nie tylko w kosmetyczkach Polek i Polaków, ale także w ich domach. Wie też, co się podoba, czego potrzebują klienci i jakie są ich oczekiwania. Dzięki intuicji, pasji do pięknych zapachów i wiedzy, wprowadziła na rynek nietuzinkową ofertę sygnowaną logo własnej marki. Przeniosła wyjątkowe kompozycje zapachowe z francuskich olejków nie tylko do flakonów z perfumami i do kosmetyków, ale także do środków czystości, które są jej autorskim pomysłem. Zanim ta wrocławska businesswoman założyła własną firmę, przez blisko 10 lat pracowała w branży beauty i zarządzała zespołem, który stworzył tysiące produktów sprzedawanych niemal na całym świecie. W końcu postanowiła działać na własny rachunek i sprawić, by piękne zapachy towarzyszyły nam na co dzień, w każdej sytuacji.

Reklama

Polska kreatywność, francuski styl

Jednym z głównych celów jakie postawiła sobie startując ze swoją marką było zadbanie o kobiety. Dlatego od początku duża część oferty Prouvé skierowana jest właśnie do nich. – Patrzę na życie z innej perspektywy. Chcę, by każda z nas mogła dbać o swoją urodę i dobre samopoczucie, bez względu na wiek i zasobność portfela. By czuła się rozpieszczana i pewna siebie. Kocham piękne zapachy i chcę, by wszędzie nas otaczały – mówi Katarzyna Trawińska.

Choć Prouvé to polska firma, ma wiele wspólnego z Francją. Łączy jej styl i podejście do piękna z naszą kreatywnością i otwartością. Poza tym to właśnie z francuskiego miasteczka Grasse, stolicy światowego perfumiarstwa, sprowadza olejki zapachowe, które umieszcza w swoich produktach, między innymi w perfumach. Nad ich kompozycjami pracuje zespół specjalistów z Polski i Francji. Prouvé współpracuje w tym zakresie z jedną z najstarszych i najbardziej uznanych francuskich firm perfumeryjnych z Grasse, która działa nieprzerwanie od XVIII wieku. Każdy flakon powstaje z zachowaniem najlepszych tradycji komponowania i uszlachetniania perfum, dzięki którym zyskują moc, klarowność i pełnię zapachu. Marka może pochwalić się także kolekcją perfum molekularnych, które są innowacją na rynku zapachów. Można je ze sobą dowolnie łączyć, eksperymentować z proporcjami i kolejnością nakładania i dzięki temu z sześciu dostępnych zapachów tworzyć setki kompozycji.

Katarzyna Trawińska ceni praktyczne rozwiązania, a jej marka jest pozytywnie pragmatyczna. Pomysły na nowe produkty czerpie z życia, skupiając się na codziennych czynnościach i sprawiając, że stają się one prostsze i przyjemniejsze. Dlatego też specjaliści Prouvé stworzyli perfumowane środki czystości i kosmetyki do domu, które oprócz autorskiej receptury i bardzo wysokiej skuteczności, mają wyjątkowy zapach, skomponowany z francuskich olejków. Dzięki temu pachną jak kosmetyki do pielęgnacji, a ich używanie jest o wiele przyjemniejsze.

Przedsiębiorczość jest kobietą

W natłoku codziennych obowiązków Katarzyna Trawińska znajduje też czas na działalność społeczną. Angażuje się w akcje skupiające się na zdrowiu i przedsiębiorczości kobiet. Od lat jest ambasadorką akcji „Piękna, bo zdrowa”, której celem jest zwiększanie świadomości kobiet na temat profilaktycznych badań ginekologicznych i przeciwdziałania rakowi szyjki macicy. Przekonuje je, by nie zapomniały o swoim zdrowiu i regularnie się badały.

Jako Ambasadorka Przedsiębiorczości Kobiet zachęca je z kolei do brania życia we własne ręce i dzieli się swoim biznesowym doświadczeniem. – Gdy sama zaczynałam swoją karierę potrzebowałam życzliwych osób, które służyłyby mi radą. Teraz sama mogę być wsparciem i inspiracją dla kobiet, które chcą działać w biznesie – mówi Katarzyna Trawińska. – Wiem, że nic nie daje takiej satysfakcji jak praca na własny rachunek – dodaje. Na spotkaniach z kobietami mówi im, by przestały się bać, a zaczęły planować. Dzięki temu inaczej spojrzą na sprawy, które wydają się trudne i skomplikowane. Podkreśla też, by nie były dla siebie zbyt surowe i zaczęły w siebie wierzyć. Swoją pasją i wiedzą dzieli się także na łamach książek, w których wraz z innymi znanymi businesswomen opowiada swoją historię i motywuje Polki do rozwoju i zakładania własnych firm.

Reklama

Marka, która zawojowała zagraniczne rynki

Katarzyna Trawińska udowodniła, że można spełnić swoje marzenia. W krótkim czasie stworzyła mocną markę i wraz ze swoimi partnerami biznesowymi zbudowała imponującą sieć sprzedaży. Chociaż Prouvé to jeszcze młoda marka – niedawno obchodzono jej drugą rocznicę, już ma na swoim koncie wiele nagród, między innymi Dobra Marka 2018 – Jakość, Zaufanie, Renoma w kategorii Odkrycie Roku, Stylowy Kosmetyk 2018 za Wydłużająco-Wzmacniający Tusz do Rzęs czy Love Cosmetics Awards za przełomową kolekcję perfum molekularnych. Po dwóch latach działalności ta wrocławska marka, działająca w systemie marketingu wielopoziomowego, jest obecna na kilkudziesięciu rynkach. Jej produkty można kupić między innymi w Hiszpanii, Portugalii, na Węgrzech, Litwie, w Czechach czy na Słowacji. Podbija też rynek rosyjski i mongolski. Katarzyna Trawińska nie spoczywa jednak na laurach. Wraz ze swoim zespołem pracuje nad kolejnymi rozwiązaniami i formułami, by wkrótce znów zaskoczyć swoją branżę i klientów nowymi, pięknie pachnącymi produktami.

Reklama
Reklama
Reklama