Selena Gomez zakłada własną markę kosmetyczną Rare Beauty. Kosmetyki kupicie w Sephorze!
Selena Gomez będzie mieć własną markę kosmetyków! Już znaleźć ją można na Instagramie. Kosmetyki Rare Beauty, bo właśnie tak nazywa się kosmetyczna marka Seleny, będą dostępne w Sephorze. I to już niedługo! Kiedy?
Selena Gomez startuje z własną marką kosmetyczną Rare Beauty!
Kolejna gwiazda zakłada własną markę kosmetyczną. Po Kylie Jenner, Victorii Beckham, Mirandzie Kerr, Rihannie i Lady Gadze, przyszedł czas na Selenę Gomez. Kosmetyczna marka Seleny Gomez wystartuje jeszcze w tym roku i nazywać się będzie Rare Beauty. W ofercie znajdziecie nie tylko produkty do codziennej pielęgnacji, takie jak kremy, olejki czy mydła, ale i perfumy, a także produkty do makijażu. Kiedy można się ich spodziewać? Już wyjaśniamy!
Marki gwiazd: Swoje firmy założyły między innymi Miranda Kerr, Jessica Alba i Ewa Chodakowska!
Rare Beauty – Co warto wiedzieć o kosmetycznej marce Seleny Gomez?
O tym, że startuje z własną marką kosmetyczną, Selena Gomez poinformowała na swoim instagramowym profilu zaledwie kilkanaście godzin temu. To właśnie tam udostępniła krótkie wideo, na którym zobaczyć można, jak wyglądały kulisy pracy nad jej kosmetyczną linią. Pod filmem Selena napisała, że nad projektem pracowała przez ostatnie dwa lata, i nie może się już doczekać, kiedy produkty wyjdą na światło dzienne. Nie kryła też swojej radości, że to już niedługo i że wreszcie może o tym powiedzieć oficjalnie. Zdradziła także, że kosmetyki Rare Beauty będą dostępne w Sephorze. Zła wiadomość? Z posta Seleny wynika, że na razie kupić je będzie można wyłącznie w Ameryce Północnej, gdzie pojawią się w sprzedaży latem 2020 roku. Gwiazda zapewnia jednak, że to tylko kwestia czasu, by dostępne były także w innych częściach świata. W pozostałych krajach kosmetyki mają pojawić się w kolejnym, tj. 2021 roku.
„Dodajcie @rarebeauty do obserwowanych i zostańcie częścią naszej pięknej społeczności” – dodała gwiazda. Podkreślając, że stworzyła markę, z myślą, by każdy mógł czuć się komfortowo. „Chcę, byście pomogli mi budować markę, bo zależy mi by była prawdziwa, z prawdziwymi historiami i prawdziwymi ludźmi (...). By nikt nie musiał udawać, że jest kimś innym niż jest i był po prostu sobą” – napisała. Brzmi obiecująco. Nie dziwi więc, że kosmetyczną markę Seleny Gomez na Instagramie obserwuje już ponad milion osób.
1 z 1
Selena Gomez