Reklama

5 lat temu Ewa Grzelakowska-Kostoglu (dziś bardziej znana jako Red Lipstick Monster) postanowiła założyć kanał wideo w serwisie YouTube i pokazywać Polkom tajniki makijażu, które wypracowywała latami. Dziś jest najpopularniejszą youtuberką w Polsce osiągającą rekordy oglądalności. Właśnie rozbiła bank i przekroczyła milion obserwujących na dwóch platformach social mediowych.

Reklama

Red Lipstick Monster chcąc podzielić się swoją radością z innymi opublikowała film, w którym promuje akcję charytatywną związaną z Domem Dziecka w Elblągu.

Jest to dla mnie jeden z najważniejszych momentów w życiu, bo dostałam wyraźny sygnał, że to, co od tylu lat robię, jest doceniane. Nie ma większej satysfakcji, niż świadomość, że moje filmy, moje porady i moje zdanie są komuś przydatne czy zwyczajnie wnoszą odrobinę uśmiechu w jego / jej życie. Swoją wdzięczność za wsparcie ze strony fanów wyraziłam już w typowy dla mnie sposób, nagrywając wideo, ale chcę zrobić więcej. Właśnie dlatego postanowiłam zorganizować akcję charytatywną i przekazać datek na rzecz Domu Dziecka w moim rodzinnym Elblągu. Zachęcam też wszystkich do działania - dziękujmy innym, bądźmy wdzięczni za ich pomoc, ale i sami pomagajmy!

MILION subskrybentów w serwisie Youtube, MILION obserwujących na Instagramie, ponad 500 tysięcy fanów na Facebooku, a jej filmy każdego miesiąca mają co najmniej 6.000.000 wyświetleń, a na Snapchacie ogląda ją około 115.000 widzów.

Przed Ewą kolejne wyzwania i plan rozwoju, który zakłada jeszcze lepsze wyniki, a przede wszystkim zagospodarowanie obszarów do tej pory nieznanych.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama