Odwiedziłyśmy warszawski pop-up Idôle House marki Lancôme. To must have dla entuzjastów makijażu
27 czerwca w centrum handlowym Westfield Arkadia odbyło się otwarcie warszawskiego pop-up Idôle House marki Lancôme. Na odwiedzających czekało grono makijażowych guru, influencerów, a także specjalne strefy pełne kosmetycznych hitów i trendujących inspiracji, a to wszystko w aranżacji nawiązującej do stylu marki.
Pop-up Lancôme to miejsce, w którym każdy może się stać częścią Idôle Crew i wyrazić siebie. Na wszystkich odwiedzających czekały specjalnie wydzielone strefy pełne niespodzianek. Do 6 lipca Idôle House znajdziecie w Westfield Arkadia naprzeciwko perfumerii Sephora.
Co zobaczyć podczas odwiedzin Idôle House?
Od wejścia przenosimy się do świata Lancôme, gdzie króluje pudrowy róż oraz magia kosmetyków. Najpierw witają nas produkty marki, w tym nowości, m.in. Lip Idôle ButterGlow, która pielęgnuje usta dbając o ich nawilżenie, a przy tym zapewnia im blask i kolor. To ideał na lato i nie tylko. W gamie znalazły się bowiem odcienie pasujące na każdą porę roku.
W strefie czekają na nas też looki, które rządzą w tym roku. Kolejno przenosimy się do świata makijażu, gdzie teorię możemy wykorzystać w praktyce. Goście mają okazję przejść przyspieszony kurs beauty – zapoznają się ze wskazówkami i trikami najlepszych wizażystów, którzy opowiadają o trendach i pomagają w doborze najlepszych odcieni do makijażu. Po ukończeniu wszystkich punktów, odwiedzający otrzymują tytuł absolwenta Idôle House oraz prezent od marki.
My mieliśmy przyjemność wziąć udział w make-up masterclasses z Eweliną Krasoń @ewelinakrason – Make-up Expert Lancôme. Na wydarzeniu pojawiła się m.in. Wersow, która zdradziła nam, jak wygląda jej ulubiony makijaż. Szczegóły czekają na was w naszej relacji video.
Kogo jeszcze można zobaczyć w Idôle House marki Lancôme?
Wśród szkoleniowców pojawili się również:
27.06 - @moniakej
27.06 - @klaudia_wasikowskamua
29.06 – @dariussrose
30.06 - @dzomakeup
30.06 – @martyna.regulskaa
3.07 – @kornelia.glaszcz
4.07 – @julita_dyszkiewicz_makeup
Zastanawiacie się, jak sobie poukładać tak dużą dawkę wiedzy? Przy wejściu na każdego czekał dzienniczek, który intuicyjnie przeprowadza przez wszystkie atrakcje!
Świat makijażu to nie wszystko. W pop-upie znalazła się fotobudka Idôle oraz strefa recyklingu, gdzie można pozostawić puste opakowania po produktach marki, za co są przyznawane dodatkowe upominki.
W trakcie trwania pop-upu, czyli do 6 lipca, do zakupu produktów Idôle na terenie Westfield Arkadia, będą dodawane miniatury produktów oraz modne akcesoria od marki - o szczegóły zapytajcie obsługę Idôle House.
Materiał promocyjny Lancôme