Reklama

Są preludium do kultowego duetu ETERNITY, który został wprowadzony w 1989 roku stając się ikoniczną i ponadczasową kompozycją - wyrażającą oddanie, intymność w związku, szczerą i długotrwałą miłość dwojga ludzi. A o tym, jak to się zaczęło… mówią nowe zapachy ETERNITY NOW, które w Polsce będą dostępne od września 2015 roku.

Reklama

Dla niej…

... promiennie i kwiatowo

Damska woń ETERNITY NOW kontynuuje tradycję marki Calvin Klein związaną z kwiatowymi kompozycjami i otwiera się śmiałym wybuchem świeżości dzięki zapachowi soczystej nektarynki, smakowitego liczi oraz sorbetu z pigwy. Nuty otulają skórę lekkimi owocowymi akordami i emanują młodzieńczą energią. Serce zapachu zakwita bukietem piwonii, kwiatami brzoskwini i płatkami neroli prowadząc do bazowych akordów miękkiego kaszmiru, woni zmysłowego ambroxu i cennego piżma.

Zapach opowiada o uwodzeniu, stąd jego moc pięknej miłosnej historii, która ma się za chwilę wydarzyć.

Nuta głowy: soczysta nektarynka, liczi, sorbet z agawy

Nuta serca: piwonia, kwiat brzoskwini, płatki neroli

Nuta bazy: kaszmirowy woal, ambrox, zmysłowe piżmo

Dla niego…

... egzotycznie i po męsku

Wersja zapachu dla mężczyzn jest poszukiwaniem świeżości z jednocześnie niezaprzeczalnie męskim urokiem. Woń otwiera nuta pikantnego imbiru, odświeżająca woda kokosowa i anyż gwiaździsty. Serce budzi się do życia dzięki uzależniającym nutom chrupiącej karamboli, liściom cedru i świeżej intensywnej nucie paczuli. Baza jest ciepła, zmysłowa i otulająca dzięki akordom marokańskiego drzewa cedrowego, fasoli tonka i wanilii z Madagaskaru, które budzą zmysły i oddają nieskończoną obfitość drzew.

Nuta głowy: pikantny imbir, woda kokosowa, anyż gwiaździsty

Nuta serca: karambola, liście cedru, paczuli

Nuta bazy: marokańskie drzewo cedrowe, fasola tonka, wanilia z Madagaskaru

Architektura flakonów

ETERNITY NOW reinterpretują i subtelnie się odnoszą do flakonów kultowych zapachów ETERNITY poprzez uwspółcześnienie i odświeżenie znanej już klasyki. Uzupełniające się, przezroczyste, szklane flakony zyskują luksusowy wygląd. Romantyczne owocowe odcienie różu w damskim zapachu i szarości w męskim dają projektowi ciepło i energię. Opakowanie zewnętrzne inspirowane jest czystą architekturą linii, a design koncentruje się na pojedynczym kolorze. Na opakowaniu damskim widać świeży odcień różu na matowej bieli, a na męskim chłodną szarość na matowej bieli.

Czarno-biała kampania

W kampanii reklamowej dla ETERNITY NOW występuje para modeli, którzy prywatnie są w sobie szalenie zakochani, przeżywając swoją wielką miłość pełną młodzieńczych emocji. Jasmine Tookes i Tobias SorensenAmerykanka i Duńczyk, poznali się w Nowym Jorku na klubowym parkiecie. Na czarnobiałym zdjęciu z kampanii ETERNITY NOW widać ich autentyczność uczuć, miłość oraz emocje między młodą parą. Na tle rozświetlonym przez promienie dnia podglądamy ich intymność i znaczenie chwili, kiedy on zdaje sobie sprawę, że ona należy do niego… już na zawsze.

Agencja kreatywna: Laird + Partners

Dyrektor kreatywny: Trey Laird

Modele: Jasmin Tookes + Tobias Sorensen

Reżyser: Darius Khondji

Zdjęcia: Cass Bird

Stylizacja: Joe McKenna

Fryzury: Anthony Turner

Makijaż: Diane Kendal

Lokacja: Nowy Jork

Ceny i dostępne pojemności:

Damski zapach

Eternity NOW EDP 30 ml – 179 zł

Eternity NOW EDP 50 ml - 259 zł

Eternity NOW EDP 100 ml – 329 zł

Męski zapach

Eternity NOW Men EDT 30 ml – 149 zł

Eternity NOW Men EDT 50 ml – 209 zł

Eternity NOW Men EDT 100 ml – 289 zł

Dezodorant w sztyfcie 75 g – 79 zł

ZOBACZ TEŻ: Jak powstają perfumy Miss Dior?

ZOBACZ TEŻ: Różane perfumy wracają

Reklama

ZOBACZ TEŻ: Nowość od Marc Jacobs: Mod Moir

Reklama
Reklama
Reklama