Reklama

Kiedy właściciele marki Topshop zadecydowali o wyjściu z polskiego rynku i zamknęli jedyny sklep stacjonarny w warszawskich Złotych Tarasach, fani brandu byli niepocieszeni. Owszem, zakupy online wchodziły w grę, ale sam przelicznik z funtów plus płatna przesyłka zdawały się mało zachęcające. Kiedy więc Topshop pojawił się na Zalando, gdzie nie tylko dostawa, ale i zwrot jest darmowy, a co jakiś czas pojawiają się atrakcyjne promocje, okazało się, że marka cieszy się niesłabnącą popularnością i uplasowała się w czołówce najpopularniejszych brandów dostępnych na platformie. Idąc za ciosem Zalando do swojej sekcji z kosmetykami wprowadziło właśnie Topshop Beauty, urodową odsłonę brytyjskiej marki. Już teraz kupicie tam ponad 200 produktów do makijażu w poręcznych, bardzo eleganckich opakowaniach. Podkłady, kredki do oczu, cienie, pomadki, pudry, rozświetlacze, eyelinery i wiele innych kosmetyków, w dodatku nietestowanych na zwierzętach. Niektórzy z Was mogli mieć okazję zapoznać się z linią Topshop Beauty w bardzo podstawowej wersji w sklepie w Złotych Tarasach. Dostępne były tam wówczas m.in. szminki i lakiery do paznokci.

Reklama

Znamy najpopularniejszą markę odzieżową w Polsce. Wyprzedziła H&M i Reserved!

„Współpraca Zalando i Topshop była w ostatnich latach bardzo owocna. Cieszymy się, że ją rozszerzamy i jesteśmy partnerami także w kategorii Beauty. Wprowadzenie kosmetyków Topshop Beauty do sprzedaży w Zalando rozpoczynamy od 205 produktów do makijażu, które są dostępne na 8 rynkach. Ten istotny krok zbliża nas do celu, którym jest stworzenie platformy łączącej dwie kategorie – modę i urodę. Pragniemy umożliwić naszym Klientom stworzenie pełnej stylizacji, od stóp do głów” , mówi Pamela ​Wade-Lehman, Head of Beauty w Zalando.

Na Zalando Beauty kupicie również produkty takich marek jak m.in. MAC Cosmetics, Estée Lauder, Essie, Glamglow, Clinique, Korres i L’Oréal.

„Jesteśmy podekscytowani ciągłym rozwojem naszej współpracy z Zalando i wprowadzeniem do sprzedaży kosmetyków Topshop Beauty. Zalando jest naszym pierwszym europejskim partnerem i platformą, na której sprzedajemy zarówno kosmetyki jak i modę marki Topshop. Uwielbiane przez dziennikarzy, influencerów i miłośników mody na całym świecie, Topshop Beauty z pewnością trafi w gusta uwielbiających nowe trendy Klientów Zalando”, mówi ​Paul Price, CEO Topshop Topman.

Choć coraz więcej ostatnio mówi się o problemach marki w Stanach Zjednoczonych, wszystko wskazuje na to, że w Europie ma się całkiem nieźle i sprawnie poszerza swoje portfolio oraz kanały dystrybucji.

Reklama

Zobacz także: Zalando rezygnuje z plastikowych opakowań i wprowadza ekologiczne zamienniki

Reklama
Reklama
Reklama