Nowa linia kosmetyków ASOS, które kosztują mniej niż 20 dolarów!
Promuje je wyjątkowa kampania, sygnalizująca, że makijaż jest nie tylko dla kobiet.
- Aleksandra Jóźwiak
W ostatnim czasie najsilniejszą tendencją w branży beauty jest angażowanie mężczyzn do kampanii kosmetyków. Przykłady? James Charles dla CoverGirl, Darnell Bernard dla L'Oréal Paris czy Lewys Ball dla Rimmela. ASOS także postanowił pójść w ślady największych kosmetycznych marek. Do kampanii swojej najnowszej linii kosmetyków zaprosił młodych chłopaków i dziewczyny o wyjątkowej urodzie! Portrety przedstawiają modeli w fantazyjnych makijażach, wykonanych produktami ASOSa. Naszym faworytem jest piegowaty młodzieniec z niebieskim cieniem na dolnych powiekach – nie możemy doczekać się piątku, aby wykorzystać ten pomysł podczas przygotowań na wieczorną imprezę.
#kindashy - nowa kolekcja kapsułowa Bershka Beauty. >>>
Nowe produkty do makijażu ASOS kupimy w przystępnych cenach, każdy z nich kosztuje mniej niż 20 dolarów. Co dokładnie znajdziemy wśród kosmetycznych nowości? Matowe pomadki do wyboru płynne lub w sztyfcie, bronzery, rozświetlacze w sztyfcie, pudry, palety do brwi oraz eyelinery. Jednym słowem jest w czym wybierać!
1 z 7
Wyjątkowa kampania promująca najnowszą linię produktów do makijażu ASOS
2 z 7
Nowa kampania ASOS
3 z 7
Pomadki z nowej kolekcji kosmetyków ASOS
4 z 7
Kosmetyki z najnowszej linii beauty ASOS
5 z 7
Kosmetyki z nowej kolekcji znajdziecie na ASOS.com w zakładce Face + Body
6 z 7
Kolorowa kampania kosmetyków
7 z 7
ASOS do kampanii kosmetyków zaprosił również mężczyzn