Nowa kampania Glossier przekonuje, aby zadbać o swoje ciało
Kampania „Body Hero” to seria zdjęć promujących piękno w każdym rozmiarze
- Aleksandra Jóźwiak
Kilka dni temu marka kosmetyczna Glossier opublikowała zestaw nowych produktów do mycia i pielęgnacji pod hasłem Body Hero. Olejek pod prysznic oraz balsam do ciała nawilżają i odżywiają skórę. Duże zainteresowanie wzbudziła kampania kosmetyków, udostępniona na Instagramie marki, wpisująca się w popularny ostatnio ruch #bodypositive. Zdjęcia wizerunkowe przedstawiają nagie kobiety o różnych sylwetkach i kolorach skóry. Glossier kładzie nacisk na akceptację swojego ciała, starając się udowodnić, że piękno nie ma rozmiaru. Zobaczcie w galerii wszystkie zdjęcia. Co o tym myślicie? My jesteśmy na tak!
10 koreańskich kosmetyków, które chcemy przetestować. >>>
Nowy GLAMOUR!
Pokazywanie elementu 1 z 1
Zobacz Także
Wszystko dla wszystkich! Nowa kampania HalfPrice inspiruje
Współpraca reklamowa
„Twój czas na… zbrodnię”. Nowa kampania brandowa Storytel
Współpraca reklamowa
Poznajcie nasz ulubiony sposób na to, jak zadbać o siebie
Współpraca reklamowa
Magia świąt: jak zadbać o balans w święta?
Współpraca reklamowa
Porozmawiajmy o przebodźcowaniu. Kampania Answear
Współpraca reklamowa
Marka Levi’s® startuje z nową kampanią, filmem tanecznym i globalnym castingiem!
Współpraca reklamowa
Kampania PUMA Go Wild redefiniuje sport na nowo
Współpraca reklamowa