Nowa kampania Glossier przekonuje, aby zadbać o swoje ciało
Kampania „Body Hero” to seria zdjęć promujących piękno w każdym rozmiarze

- Aleksandra Jóźwiak
Opublikowano: 14.09.2017, 14:45
Reklama
Kilka dni temu marka kosmetyczna Glossier opublikowała zestaw nowych produktów do mycia i pielęgnacji pod hasłem Body Hero. Olejek pod prysznic oraz balsam do ciała nawilżają i odżywiają skórę. Duże zainteresowanie wzbudziła kampania kosmetyków, udostępniona na Instagramie marki, wpisująca się w popularny ostatnio ruch #bodypositive. Zdjęcia wizerunkowe przedstawiają nagie kobiety o różnych sylwetkach i kolorach skóry. Glossier kładzie nacisk na akceptację swojego ciała, starając się udowodnić, że piękno nie ma rozmiaru. Zobaczcie w galerii wszystkie zdjęcia. Co o tym myślicie? My jesteśmy na tak!
Reklama
10 koreańskich kosmetyków, które chcemy przetestować. >>>
Reklama
Reklama
Reklama