Reklama

Brzmi nieprawdopodobnie? Jednak wszyscy wiemy, jak trudno jest znaleźć ten jedyny, świetnie dobrany podkład. Być może z tego samego założenia wyszło 25 tysięcy osób, które zapisały się na listę oczekujących na najnowszy produkt marki Deciem z linii The Ordinary. Kanadyjski brand wypuścił ją do sprzedaży raptem w sierpniu 2016 roku, a już okrzyknięta została najbardziej pożądaną w dziedzinie pielęgnacji. Co więcej, wszystkie produkty mają zaawansowany skład i kosztują poniżej 60 PLN. To było główne założenie właściciela marki Brandona Truaxe, który chciał zaproponować konsumentkom świetny i skuteczny produkt, ale w atrakcyjnej cenie.

Reklama

Po sukcesie kosmetyków do pielęgnacji pod szyldem The Ordinary postanowiono wypuścić do sprzedaży serię podkładów Serum Foundation (lekkie, naturalne krycie) i Coverage Foundation (zapewnia mocniejsze krycie i gładkie wykończenie bez efektu maski). Obie wersje będą dostępne w 21 odcieniach. Ich premierę zapowiedziano na połowę kwietnia, a na liście oczekujących jest już ponad 25 tysięcy osób! I nic dziwnego, bo sama formuła i cena są bardzo atrakcyjne. Za jedną sztukę trzeba będzie zapłacić ok. 27 PLN.

Reklama
Reklama
Reklama