Mniej znaczy lepiej | Lepiej znaczy więcej
Chcąc nie chcąc, musimy przyznać, że relacja między człowiekiem a rośliną – była kiedyś zupełnie inna. Jakże daleka od współczesnego dystansu i obojętności... Nauczyliśmy się krzyżować, przekształcać, przesadzać i masowo odtwarzać rośliny. Wreszcie udomowione wpuściliśmy do swoich domów, nie z przyjemności lecz z konieczności raczej. Tymczasem rośliny (nawet te najbardziej pospolite i banalne) posiadają wiele cennych właściwości. Dostrzeżone i odpowiednio pielęgnowane potrafią się człowiekowi odwdzięczyć. Marka Insight w pełni korzysta z ich dobrodziejstwa, tworząc produkty do włosów i skóry głowy. Na jej widnokręgu króluje bowiem natura.
- Promocja
Mniej...
Półki sklepowe uginają się od ciężaru kosmetyków, które kuszą nas bajecznymi opakowaniami. Po ich otwarciu natomiast, wydobywa się niezwykły zapach a sama zawartość jest niezwykle kolorowa. Syntetyczne barwniki i substancje zapachowe to nie tylko konsumpcyjne wabiki, ale również jedne z najsilniejszych alergenów. Radość z nich jest chwilowa a systematyczne stosowanie, może na długo i dotkliwie podrażnić skórę. Kosmetyki marki Insight są pozbawione sztucznych barwników i substancji zapachowych. Przyjemny, subtelny zapach jak i mleczny odcień niektórych produktów, to wyłącznie efekt uboczny organicznych surowców, które wchodzą w skład każdego kosmetyku. Idąc dalej - w składzie produktów Insight nie znajdziemy także silikonów oraz oleju mineralnego, które obciążają strukturę włosa oraz jedynie ''maskują'' problem suchej czy wrażliwej skóry głowy; SLSów i SLESów, które świetnie oczyszczają i równie doskonale wysuszają; spornych parabenów, które oprócz funkcji konserwującej mają jeszcze nie do końca ''czyste'' działanie na włosy i skórę głowy. Cała seria kosmetyków do włosów jest zaopatrzona w certyfikat VEGAN OK, dzięki któremu mamy pewność, że przy ich produkcji czy testowaniu nie były wykorzystywane zwierzęta. Dodatkowo wszystkie kosmetyki zostały przebadane na zawartość niklu. Bazą płynnych produktów Insight jest woda ozonowa, która nie tylko gwarantuje sterylność, ale również intensyfikuje działanie składników aktywnych.
Kreowany przez markę Insight minimalizm to jednak nie tylko prostota składu, z którego wyeliminowane zostały wszelkie budzące wątpliwości komponenty. To także (a może przede wszystkim) świadomy namysł nad tym, jak obecnie coraz bardziej pochyłym staje się ekologiczny ład, do którego oprócz przyrody należymy także my - ludzie. Starając się przywrócić mu optymalną równowagę butelki i słoiki, w których znajdują się kosmetyków Insight, pochodzą z recyklingu. Tubki są tworzone z surowców biodegradowalnych. Natomiast etykiety to także produkty z ''odzysku'', zwanego RafCycle®. Wtórne wykorzystanie dostępnych materiałów, pozwala na zaoszczędzenie energii, ochronę surowców odnawialnych czy znaczące zmniejszenie zanieczyszczeń wody i powietrza. Minimalizm przeciwstawia ilość na rzecz jakości.
...to znaczy więcej
Pozbawienie formuły szkodliwych substancji pozwoliło marce Insight na jej maksymalne wypełnienie składnikami naturalnymi i ekstraktami roślinnymi. W każdym produkcie znajduje się ponad 96% składników pochodzenia naturalnego. Każdy z nich koncentruje się na nieco innym działaniu i jest dobierany na miarę potrzeb różnych rodzajów włosów oraz skóry głowy. Tak zrodziło się 15 linii wyjątkowych, synergicznych produktów: daily use (do włosów normalnych i do codziennego użytku) volume up (do włosów słabych i cienkich), dry hair (do włosów suchych i matowych), colored hair (do włosów farbowanych), damaged hair (do włosów zniszczonych i łamliwych), anti-frizz (do włosów trudnych do okiełznania), antioxidant (przeciwdziałająca wolnym rodnikom), anti-yellow (do włosów siwych i blond), intech (do włosów po zabiegach technicznych), sensitive (do wrażliwej skóry głowy głowy), lenitive (do podrażnionej skóry głowy, skłonnej do alergii), anti dandruff (do skóry głowy borykającej się z łupieżem), loss control (do włosów wypadających i przerzedzonych), sebum control (do włosów przetłuszczających się), post chemistry (do włosów po zabiegach chemicznych).
To jednak nie wszystko. Marka Insight ma w swej ofercie także specjalną linię produktów przeznaczonych do stylizacji, naturalne kosmetyki dla mężczyzn, najdelikatniejsze preparaty do ciała oraz eko akcesoria. W przypadku produktów marki Insight efekt jest widoczny praktycznie już po pierwszym użyciu. To zasługa starannie dobranych, organicznych składników, które gwarantują profesjonalną jakość niczym z salonu fryzjerskiego w domowym zaciszu. Dzięki nim włosy zyskują nie tylko świeży i zdrowy wygląd, ale stają się także odżywione od wewnątrz. Przykre dolegliwości skóry głowy zostają zniwelowane a niesforne kosmyki na długie godziny ujarzmione. Sama konsystencja kosmetyków jak również charakterystyczne dozowniki – pozwalają zaaplikować pożądaną ilość produktu i wykorzystać go w maksymalny sposób. Tak przygotowane produkty pozwolą nie tylko zadbać o włosy i skórę głowy, ale także zapewnią integrację z naturą, łącząc w sobie poszanowanie i korzystanie z jej dobrodziejstw.
Odwiedź stronę insightshop.pl i skorzystaj z wyjątkowej promocji – 20% na produkty wybrane przez Ciebie
1 z 4
Mniej znaczy lepiej | Lepiej znaczy więcej
2 z 4
Mniej znaczy lepiej | Lepiej znaczy więcej
3 z 4
Mniej znaczy lepiej | Lepiej znaczy więcej
4 z 4
Mniej znaczy lepiej | Lepiej znaczy więcej