Reklama

21 czerwca Kim Kardashian zadebiutuje z nowym projektem, marką kosmetyczną KKW Beauty. Co wiemy na temat najnowszego biznesu gwiazdy social mediów? W zaledwie kilka dni na oficjalnym Instagramie marki zebrało się prawie 300 tysięcy obserwujących, a na stronie internetowej wszyscy ciekawscy mogą zapisać się do newslettera i być na bieżąco z tym, co przygotowała Kim.

Reklama

Z najnowszych informacji wiemy, że w katalogu KKW Beauty dostępne będą kredki do konturowania twarzy w czterech odcieniach (Light, Medium, Dark i Deep Dark), a także zestaw dwa w jednym, czyli pędzel i gąbeczka do konturowania. Chcecie mieć olśniewający makijaż w stylu Kim? Przygotujcie się na wyścig z czasem, ponieważ eksperci przewidują, że produkty znikną ze strony w mgnieniu oka - sprzyja temu ogromna popularność Kim (ponad 100 milionów obserwujących na Instagramie) i przystępna cena. Każdy z kosmetyków będzie dostępny już od jutra na oficjalnej stronie w cenie 48$, czyli około 180 złotych.

Asortyment KKW Beauty dostępny będzie w limitowanej ilości 300 tysięcy sztuk (przy dziesiątkach milionów chętnych to naprawdę ograniczona ilość), a według eksperta z serwisu WWD.com produkty zostaną wyprzedane w mniej niż 5 minut. Stosując zatem jedno z najprostszych działań matematycznych otrzymujemy wynik prawie 14 milionów dolarów zysku ze sprzedaży pierwszej partii kosmetyków najnowszej marki Kim Kardashian. Po sukcesie Kylie Jenner imperium kosmetyczne rodziny Kardashianów podbija świat.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama