Reklama

Historia Super-Pharm sięga lat sześćdziesiątych, kiedy to kanadyjski farmaceuta, Murray Koffler, założył pierwszą aptekę rozbudowaną o segmenty drogerii i perfumerii. To unikalne, nieznane dotąd połączenie okazało się na tyle dużym sukcesem, że już w 2003 roku, sieć liczyła ponad 900 punktów działających pod nazwą Shoppers Drug Mart. Nazwa Super-Pharm to pomysł syna założyciela marki, który w 1978 wprowadził koncept drugstore do Izraela, niedługo potem zajmując pozycję lidera rynku. Do Polski, Super-Pharm zawitał w maju 2001 roku, rozkochując w sobie Warszawiaków. Obecnie, na terenie naszego kraju działa aż 75 placówek, których wysoce rozbudowana oferta już od 20 lat przyciąga zadowolonych klientów.

Reklama

20. urodziny Super-Pharm to powód do świętowania, dlatego z tej okazji wszystkie fanki drogerii będą mogły cieszyć się specjalną kolekcją ulubionych produktów w promocyjnych cenach. Na oznaczonych jubileuszowym logo półkach znajdują się bestsellery ze wszystkich kategorii produktowych: dermokosmetyki, make-up, pielęgnacja twarzy, ciała oraz włosów, ciała, a także sektor gorspodarstwa domowego. Wśród urodzinowych produktów nie mogło zabraknąć także marek oznaczonych zielonym listkiem Super-Pharm – naturalnych, wegańskich i tych nietestowanych na zwierzętach.

Reklama

Zapraszamy do zapoznania się z urodzinową ofertą Super-Pharm dostępną w drogeriach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym sieci. Szeroki wybór produktów, pozwala na stworzenie zestawów kosmetyków idealnie dopasowanych do indywidualnych potrzeb każdej klientki. W wyborze dermokosmetyków z chęcią pomogą wykwalifikowane dermokonsultantki, które odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące pielęgnacji, oraz pomogą w doborze odpowiednich produktów.

Reklama
Reklama
Reklama