Reklama

Znamy wyniki oglądalności telewizji z tegorocznego Bożego Narodzenia, które potwierdzają, że król jest tylko jeden. Benefis Zenka Martyniuka okazał się największym hitem i zgromadził przed odbiornikami 3,9 mln osób! Tym samym TVP2 wyprzedziło Polsat i najsłynniejszy świąteczny film, czyli Kevin sam w domu, aż o 280 tys. widzów. To jednak nie zagwarantowało stacji miejsca numer jeden na podium wśród najchętniej oglądanych. Jak podaje serwis wirtualemedia.pl, numerem jeden było TVP1 (podobnie jak rok wcześniej), a dopiero po nim TVP2, które awansowało jednak na drugie z czwartego miejsca. Następnie uplasowały się Polsat i TVN. Sukcesem TVP2 na swoim Twitterze podzielił się sam szef publicznej telewizji, Jacek Kurski, który nie krył radości, że jego ulubieniec przyciągnął tak wielką widownię. Zresztą to powtórka z Sylwestra 2017 i 2018 w Zakopanem, gdzie Zenek Martyniuk pobił wszelkie rekordy oglądalności. W tym roku również w ostatni dzień grudnia zagra pod Tatarami.

Reklama

To zdecydowanie dobrze wróży twórcom powstającego właśnie filmu Zenek o gwieździe disco polo. Produkcja do kin ma trafić w Walentynki 2020, a już wzbudza wiele kontrowersji. Internauci nie mają wątpliwości, że plakat promujący film to... plagiat „Bohemian Rhapsody”. To zapewne tylko pomoże we wzroście zainteresowania filmem. W końcu wszystko, czego dotknie się Zenek Martyniuk okazuje się sukcesem.

Reklama
Reklama
Reklama