Reklama

W tym artykule:

  1. „Idź przodem, bracie” stał się międzynarodowym hitem. Czy będzie drugi sezon?
  2. „Idź przodem, bracie” – fabuła i obsada
  3. „Idź przodem, bracie” – zwiastun
Reklama

Odkąd niecałe dwa tygodnie temu, w streamingu pojawił się serial „Idź przodem, bracie”, nie opuścił on rankingu TOP 10 seriali Netflixa. Aktualnie zajmuje on pierwsze miejsce i nic nie wskazuje na to, że w najbliższej przyszłości ma się to zmienić. Mało tego – produkcja podbiła serca widzów również za granicą, robiąc furorę w aż 40 krajach. To ogromny sukces. Poznajcie szczegóły oraz fabułę. Czy jest szansa na kontynuację serialu?

„Idź przodem, bracie” stał się międzynarodowym hitem. Czy będzie drugi sezon?

Nie jest tajemnicą, że serial osiągnął niesamowity sukces. Nie tylko jeśli chodzi o popularność na Netflixie. Zdobył również bardzo dobre opinie krytyków i widzów. Od niemal dwóch tygodni „Idź przodem, bracie” zajmuje pierwszą pozycję w rankingu TOP 10 seriali Netflixa. To jednak nie jedyny sukces, który osiągnęła produkcja. Polski serial furorę robi też za granicą. Cieszy się on popularnością w aż 40 krajach. Na szczyt wspomnianej listy trafił między innymi w Czechach, na Słowacji czy w Urugwaju. „Idź przodem, bracie” jest też hitem we Włoszech, Rumunii, Belgii, Wenezueli, Brazylii czy Argentynie. Serial stał się na tyle popularny, że widzowie domagają się drugiego sezonu. Co wiemy na ten temat?

Spodobał się wam „Napad”? Ten polski serial akcji z elementami thrillera może go przebić. Będzie hitem Netflixa

Nowy polski hit Netflixa? Wszystko wskazuje na to, że ten serial Polacy będą oglądać na potęgę. Jeśli jesteście fanami „Napadu”, ta produkcja też może wam się spodobać. Poznajcie szczegóły.
Idź przodem, bracie
fot. Robert Pałka / Netflix

Na razie niewiele. Oczywiście kontynuacja produkcji nie została jeszcze potwierdzana, jednak są duże szanse na to, że niedługo się to zmieni. Polski hit osiągnął naprawdę dobry wynik, co jest podstawą do zamówienia drugiego sezonu. Zakończenie pierwszej części nie jest też jednoznaczne. Sam odtwórca głównej roli przyznał, że chciałby, aby powstała kontynuacja „Idź przodem, bracie”. Przeczytajcie jego post.

Być może ogłoszenie drugiego sezonu hitu to tylko kwestia czasu? Z niecierpliwością czekamy na informacje.

„Idź przodem, bracie” – fabuła i obsada

Jeśli spodobał wam się „Napad”, to „Idź przodem, bracie” zdecydowanie przypadnie wam do gustu. Fabuła serialu przypomina nieco fabułę polskiego dramatu psychologicznego, który także stał się hitem Netflixa. Akcja również skupia się zwolnionym ze służby policjancie. Mężczyzna dowiaduje się, że jego ojciec popełnił samobójstwo i zostawił mu ogromne hazardowe długi. Aby przetrwać, były policjant zatrudnia się jako ochroniarz w sklepie odzieżowym. Od razu dostrzega tam szansę na rozwiązanie swoich problemów finansowych. W serialu nie zabraknie emocji, akcji i elementów zaskoczenia. Produkcja trzyma też w napięciu. „Idź przodem, bracie” od początku wróżono sukces. Przez bardzo długi czas utrzymuje on swoją pozycję w rankingu TOP 10 seriali Netflixa (cały czas zajmuje pierwsze miejsce). Jak również wspomniałyśmy wcześniej – jest także hitem za granicą.

Ten polski dramat psychologiczny stał się hitem za granicą. Jest numerem 1 w aż 14 krajach

Kolejna polska produkcja odniosła ogromny sukces za granicą. Tym razem to dramat psychologiczny z elementami thrillera, który podbił serca widzów. Od premiery minęło zaledwie kilka dni, film momentalnie stał się hitem. Zobaczcie, o który chodzi.
Napad
fot. Bartosz Mrozowski / NETFLIX

W serialu zobaczymy naprawdę znane nazwiska. W rolę główną wcielił się Piotr Witkowski. Na ekranie towarzyszą mu też Konrad Eleryk, Marcin Kowalczyk, Aleksandra Adamska, Cezary Żak, Jan Peszek, Magdalena Walach czy Piotr Adamczyk. „Idź przodem, bracie” wyreżyserował Maciej Pieprzyca.

„Idź przodem, bracie” – zwiastun

Jeśli nadal nie jesteście przekonani (chociaż trudno nam w to uwierzyć) przedstawiamy zwiastun produkcji pełen emocji i akcji. „Idź przodem, bracie” od 30 października możecie oglądać na Netflixie.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama