Nie uwierzycie, co stanie się, gdy wpiszecie hasło „Last Christmas” w Google!
Nie od dziś wiadomo, że Google często zmienia swoje logo na ważne wydarzenia. Tym razem wykorzystał do tego święta oraz przebój „Last Christmas”! Co stanie się, wpisując tytuł tego hitu w wyszukiwarce? Warto się przekonać!
- Hanna Marzec
Do świąt zostało już tylko kilka dni, a z głośników regularnie kilka razy dziennie możemy usłyszeć praktycznie same świąteczne hity, jak All I Want For Christmas, Driving home for Christmas czy oczywiście Last Christmas. Także Google poczuł świąteczny nastrój, ponieważ przygotował dla nas z tej okazji niespodziankę! Gdy wpiszecie w wyszukiwarkę tytuł właśnie grupy Wham!, ujrzycie uroczą świąteczną grafikę oraz... z resztą, zobaczcie sami!
Last Christmas. Czy jest to najbardziej popularna piosenka świąteczna?
Last Christmas to chyba najbardziej znany na świecie utwór brytyjskiego zespołu Wham! Ujrzał on światło dzienne w 1984 roku. Twórcą tekstu, który zna i nuci (prawie) każdy w okresie świątecznym (a bywa, że nie tylko!) jest George Michael. Utwór opowiadający o niespełnionej miłości, która zadziała się w święta, to najlepiej sprzedający się utwór świąteczny w Wielkiej Brytanii, a teledysk do tej piosenki został wyświetlony do tej pory na YouTube ponad 398 653 320 razy! A po tegorocznych świętach ta liczba znowu wzrośnie.
Google Doodle: jak logo zmieniało się w tym roku?
To nie pierwszy raz, gdy Google zaskakuje nas takimi pomysłami. Przykładowo, w tym roku, by uczcić 100-lecie niepodległości niektórych krajów, przeglądarka ustawiała logo z nazwą swojego serwisu i flagą wyzwolonego państwa. Często też, strona przygotowuje dla nas gry z okazji komercyjnych świąt i wydarzeń. Np. w Halloween w tym roku użytkownicy mogli zagrać ze swoimi znajomymi w grę, która polegała na zebraniu jak największej ilości żywych dusz z nawiedzonego domu.
1 z 1
Taka grafika wyskoczy nam po wpisaniu nazwy popularnej piosenki.