Ile zarabiają polscy blogerzy? Sprawdźcie ten ranking
Już po raz ósmy popularny bloger Tomek Tomczyk (Jason Hunt) przygotował ranking najbardziej wpływowych blogerów w Polsce. Zobaczcie zestawienie.
Ranking najbardziej wpływowych blogerów 2015 roku podzielony został na złotą, srebrną i brązową dziesiątkę oraz wielką galerię wschodzących gwiazd blogosfery. Wśród nich między innymi: Marta Dymek (jadlonomia.com), Jessica Mercedes Kirschner (jemerced.com), Julia Kuczyńska (maffashion.pl), Kamil Pawelski (ekskluzywnymenel.pl), Michał Kędziora (mrvintage.pl), Anna Skura (whatannawears.com).
Największe zaangażowanie i największą ilością fanów na Facebooku wśród wymienionych blogerów posiada Maffashion. To ona także może pochwalić się największą liczbą obserwujących na Instagramie wśód blogerów o tematyce modowej.
Jak to przekłada się na ich ekwiwalent reklamowy, czyli wartość stanowiącą koszt umieszczenia w danym medium reklamy?
Press Service przygotował zestawienie na podstawie informacji medialnych zebranych w 2015 roku. Dane pochodzą z monitoringu ponad 1100 tytułów prasowych, ponad 5 mln źródeł internetowych oraz ponad 100 ogólnopolskich i regionalnych stacji radiowych i telewizyjnych.
KTO JEST NAJWIĘCEJ WART W POLSKIEJ BLOGOSFERZE? SPRAWDŹCIE TEN RANKING >>>
1 z 7
Fot. instagram, @maffashion_official.
1. Maffashion: wartość ekwialentu reklamowego = 39 048 103 zł, Fot. instagram, @maffashion_official.
2 z 7
Fot. instagram, @jemerced.
2. Jessica Mercedes: wartość ekwialentu reklamowego = 37 410 312 zł, Fot. instagram, @jemerced.
3 z 7
Fot. instagram, @ekskluzywny_menel.
3. Ekskluzywny Menel: wartość ekwialentu reklamowego = 17 463 093 zł, Fot. instagram, @ekskluzywny_menel.
4 z 7
Fot. instagram, @jadlonomia.
4. Jadłonomia: wartość ekwialentu reklamowego = 10 056 183 zł, Fot. instagram, @jadlonomia.
5 z 7
Fot. instagram, @whatannawears.
7. What Anna Wears: wartość ekwialentu reklamowego = 4 682 209 zł, Fot. instagram, @whatannawears.
6 z 7
Fot. instagram, @michalkedziora
9. Mr Vintage: wartość ekwialentu reklamowego = 2 555 250 zł, Fot. instagram, @michalkedziora.
7 z 7
Fot. instagram, @elajza
11. Fashinelka: wartość ekwialentu reklamowego = 2 555 250 zł, Fot. instagram, @elajza.