Ile warci są polscy youtuberzy? Red Lipstick Monster rozbiła bank!
Firma "Press-Service Monitoring Mediów" opublikowała zestawienie ekwiwalentu reklamowego materiałów opublikowanych na temat polskich twórców treści na platformie YouTube w 2016 roku.
Poznaliśmy już podsumowanie pokazujące na ile wyceniani są polscy blogerzy. Zestawienie przygotowane zostało także przez firmę Press Service zajmującą się monitoringiem mediów w Polsce. Tym razem w oparciu o EKWIWALENT REKLAMOWY (AVE), czyli wartość stanowiąca koszt umieszczenia w danym medium reklamy o takiej samej powierzchni jak zmonitorowana informacja, przygotowano zestawienie najbardziej wpływowych i wartościowych twórców treści na platformie YouTube w 2016 roku.
W 2016 roku w mediach najczęściej wspominano o Cyber Marianie (1458 publikacji). Na drugim miejscu uplasował się DonGURALesko - (1432 publikacji), trzecia jest Red Lipstick Monster (1356 publikacji), a tuż za podium 20m2 - kanał Łukasza Jakóbiaka (1228 publikacji).
Najciekawiej jednak wygląda zestawienie prezentujące ekwiwalent reklamowy materiałów opublikowanych na temat YouTuberów w 2016 roku. Bank rozbiła Red Lipstick Monster, której wartość AVE wyniosła prawie 17 milionów złotych. Daleko w tyłu został Łukasz Jakóbiak z wartością ekwiwalentu reklamowego wynoszącego prawie 8 milionów złotych.
ZOBACZCIE CAŁE ZESTAWIENIE TOP 25 POLSKICH YOUTUBERÓW >>>
1 z 7
Łukasz Jakóbiak, wartość AVE = 7 848 669 zł
2 z 7
reZigiusz, wartość AVE = 6 019 753 zł
3 z 7
Stuu, wartość AVE = 5 349 281 zł
4 z 7
Krzysztof Gonciarz, wartość AVE = 4 862 529 zł
5 z 7
littlemooonster96, wartość AVE = 4 812 067 zł
6 z 7
Raport medialny TOP 25 POLSKICH YOUTUBERÓW
7 z 7
Raport medialny TOP 25 POLSKICH YOUTUBERÓW