Reklama

Poznaliśmy już podsumowanie pokazujące na ile wyceniani są polscy blogerzy. Zestawienie przygotowane zostało także przez firmę Press Service zajmującą się monitoringiem mediów w Polsce. Tym razem w oparciu o EKWIWALENT REKLAMOWY (AVE), czyli wartość stanowiąca koszt umieszczenia w danym medium reklamy o takiej samej powierzchni jak zmonitorowana informacja, przygotowano zestawienie najbardziej wpływowych i wartościowych twórców treści na platformie YouTube w 2016 roku.

Reklama

W 2016 roku w mediach najczęściej wspominano o Cyber Marianie (1458 publikacji). Na drugim miejscu uplasował się DonGURALesko - (1432 publikacji), trzecia jest Red Lipstick Monster (1356 publikacji), a tuż za podium 20m2 - kanał Łukasza Jakóbiaka (1228 publikacji).

Najciekawiej jednak wygląda zestawienie prezentujące ekwiwalent reklamowy materiałów opublikowanych na temat YouTuberów w 2016 roku. Bank rozbiła Red Lipstick Monster, której wartość AVE wyniosła prawie 17 milionów złotych. Daleko w tyłu został Łukasz Jakóbiak z wartością ekwiwalentu reklamowego wynoszącego prawie 8 milionów złotych.

Reklama

ZOBACZCIE CAŁE ZESTAWIENIE TOP 25 POLSKICH YOUTUBERÓW >>>

Reklama
Reklama
Reklama