Ile warci są polscy blogerzy?
Na ile wyceniani byli polscy blogerzy w 2016 roku? Sprawdźcie ranking Jasona Hunta.
Jason Hunt już po raz dziewiąty przygotował zestawienie najbardziej wpływowych blogerów. W 2016 roku w złotej dziesiątce po raz kolejny znalazły się Jessica Mercedes i Maffashion. Sporym zaskoczeniem jest trzech debiutantów.
ZOBACZCIE, KTO ZNALAZŁ SIĘ W RANKINGU NAJBARDZIEJ WPŁYWOWYCH BLOGERÓW 2016 ROKU >>>
Po raz kolejny w rankingu znalazło się także podsumowanie pokazujące na ile wyceniani są polscy blogerzy. Zestawienie przygotowane zostało przez firmę Press Service zajmującą się monitoringiem mediów w Polsce.
Zestawienie zostało przygotowane w oparciu o EKWIWALENT REKLAMOWY (AVE), czyli wartość stanowiąca koszt umieszczenia w danym medium reklamy o takiej samej powierzchni jak zmonitorowana informacja.
ZOBACZCIE, ILE WARCI SĄ POLSCY BLOGERZY >>>
1 z 9
2. Tamara Gonzalez Perea
Wartość ekwiwalentu reklamowego wynosi 39 229 961 zł.
2 z 9
3. Maffashion
Wartość ekwiwalentu reklamowego wynosi 34 242 304 zł.
3 z 9
4. Anna Skura
Wartość ekwiwalentu reklamowego wynosi 14 669 109 zł.
4 z 9
5. Ekskluzywny Menel
Wartość ekwiwalentu reklamowego wynosi 14 501 022 zł.
5 z 9
6. Jadłonomia
Wartość ekwiwalentu reklamowego wynosi 7 980 017 zł.
6 z 9
7. Premysław Pająk
Wartość ekwiwalentu reklamowego wynosi 7 691 350 zł.
7 z 9
8. Grzegorz Marczak
Wartość ekwiwalentu reklamowego wynosi 3 098 212 zł.
8 z 9
9. Konrad Kruczkowski
Wartość ekwiwalentu reklamowego wynosi 2 975 707 zł.
9 z 9
10. Michał Szafrański
Wartość ekwiwalentu reklamowego wynosi 2 811 698 zł.