Reklama

Od premiery finałowego sezonu serialu Gra o Tron z każdym kolejnym odcinkiem emocje sięgają zenitu. W sieci trwa gorąca dyskusja dotycząca różnych wątków, nie tylko tego głównego, czyli kto zasiądzie na Żelaznym Tronie. Widzowie mają wiele teorii na temat zakończenia najpopularniejszej produkcji telewizyjnej, za którą stoją David Benioff i D.B. Weiss. Postacie serialu są również bohaterami memów, których nie brakuje w mediach społecznościowych. W ostatnim odcinku spostrzegawczy fani dopatrzyli się pewnego niuansu. Podczas sceny, w której mieszkańcy Winterfell świętują zwycięstwo Północy nad Armią Białych Wędrowców i Nocnym Królem, Daenerys siedzi z boku i obserwuje celebrację. Na stole przed nią stoi atrybut współczesności, czyli papierowy kubek z plastikową nakrywką po kawie. Kadr z 4. odcinka Gry o Tron stał się viralem, który obiegł Facebooka, Instagrama i Twittera. Niektórzy widzowie nie kryli oburzenia, że twórcy serialu, który ogląda ponad 17 milionów osób na całym świecie i jest produkcją na najwyższym poziomie, nie wyłapali tego błędu. HBO zareagowało natychmiast i usunęło jednorazowy kubek z kadru. Poza tym opublikowali oficjalne oświadczenie i skomentowali całą wpadkę. Z przymrużeniem oka!

Reklama

Kit Harington zdradził, którą scenę z serialu „Gra o Tron” lubi najbardziej! >>>

Reklama

Gra o Tron 8: HBO i Starbucks odpowiadają na wpadkę z papierowym kubkiem

HBO opublikowali na Twitterze oficjalne oświadczenie w sprawie jednej z głośniejszych wpadek związanej z Grą o Tron 8. „Wiadomości z Winterfell. Kawa latte, która pojawiła się w odcinku, była błędem. Daenerys zamawiała herbatę ziołową”. Wpadka producentów podziałała jednak na korzyść popularnej sieci kawiarni. Widzowie od razu skojarzyli jednorazowy kubek ze Starbucksem. I chociaż oryginalnie to nie był przedmiot należący do amerykańskiej firmy, zrobił jej ogromną reklamę. Dyrektor marketingu w Hollywood Branding oszacowała, że niedopatrzenie producentów Gry o Tron i zamieszanie, które z tego wyniknęło, pozwoliło zarobić Starbucksowi około 2,3 miliarda dolarów. Wszystko dlatego, że marka natychmiast podłapała zainteresowanie i również opublikowała odpowiedź na wiadomości widzów. „Co piją Smoki?”, zapytał jeden z fanów na Twitterze. „Co tylko chcą”, napisał Starbucks. Takiego zamieszania w serialu Gra o Tron jeszcze nie było! Patrząc na reakcje widzów w sieci, epizod z jednorazowym kubkiem wywołał większe poruszenie niż najdłuższa bitwa w historii telewizji.

Reklama
Reklama
Reklama