Wiktoria Zborowska i Kuba Grochmalski o swoich przygodach (nie tylko) w internecie, karierze i braku wymówek [DOUBLE TROUBLE]
W drugim odcinku cyklu wideo Double Trouble wystąpił duet młodych, zdolnych twórców internetowych. Wiktoria Zborowska i Kuba Grochmalski wzięli udział w TEŚCIE ZGODNOŚCI i podróży WEHIKUŁEM CZASU. Podczas rozmowy zdradzili nam kilka sekretów ze swojego życia.
- Durex
W tym artykule:
- Wiktoria Zborowska i Kuba Grochmalski w szczerej rozmowie
- Double Trouble: Wiktoria Zborowska i Kuba Grochmalski we współpracy z marką Durex
Wiktoria Zborowska i Kuba Grochmalski w szczerej rozmowie
Wiktoria Zborowska (@zbor0vska) to twórczyni, która prężnie działa na TikToku (jak sama przyznaje – ma do niego największy sentyment) i Instagramie. Na profilu influencerki można znaleźć materiały o tematyce lifestylowej i komediowej. Śmieszne scenki? Wiktoria odnajduje się w tym fantastycznie! Jej najpopularniejsza seria to „POV – Pick me girl’’. Komentarze i aktywność fanów pod materiałami Wiktorii pokazują, jak ogromny wpływ ma na swoich zaangażowanych odbiorców.
W duecie Double Trouble pojawił się także Kuba Grochmalski (@kubagrochmalski) – influencer i muzyk, którego z pewnością nie trzeba przedstawiać osobom aktywnym w sieci. Kuba od czasów pandemii publikuje swoje materiały na Instagramie, YouTubie i TikToku. Brał także udział w letniej kampanii marki Durex „Bez wymówek’’ – a jego publikacje na ten temat cieszyły się ogromną popularnością i bardzo szybko zostały docenione przez obserwujących influencera. Kuba niesie też nadzieję wszystkim tym, którzy zmagają się z brakiem akceptacji swojej orientacji seksualnej.
Double Trouble: Wiktoria Zborowska i Kuba Grochmalski we współpracy z marką Durex
To właśnie Wiktorię i Kubę możecie obserwować w kolejnym odcinku cyklu wideo Double Trouble. Influencerzy zgodzili się wykonać TEST ZGODNOŚCI. Kto wcześniej dowiedział się, skąd się biorą dzieci? Czy któreś z nich szukało kiedyś wymówek przed założeniem prezerwatywy? Kto z tego duetu zaliczył większą „odklejkę” po zdobyciu popularności? Przyznajemy, że bohaterowie tego odcinka rozbroili nas swoją szczerością.
(...) bezpieczny seks jest dla mnie najważniejszy (...), każdy z nas ma tylko jedno zdrowie i wydaje mi się, że to zdrowie powinniśmy traktować jako priorytet.
Przyznał Kuba, odpowiadając Wiktorii, która wskazała go jako tego, który jej zdaniem szukał kiedyś wymówek przed uprawianiem bezpiecznego seksu z użyciem prezerwatywy. Sama Wiktoria zgodziła się z podejściem Kuby i dodała krótko:
(...) tylko bezpiecznie.
Twórcy odnieśli się tym samym do przekazu aktualnej kampanii Durex, w której marka zachęca do korzystania z prezerwatyw oraz do tego, aby nie szukać od tego wymówek. Pamiętajmy, że prezerwatywa jest jedyną skuteczną metodą antykoncepcji, która jednocześnie chroni przed infekcjami przenoszonymi drogą płciową*.
Pytanie „case czy smyczka” choć proste, miało drugie dno. Nawiązywało do tego, jaką wagę przykłada się do zabezpieczania sprzętu elektronicznego. Odpowiedzi Kuby i Wiktorii potwierdziły tę kwestię, a odnosząc się do kolejnego pytania „zabezpieczenie czy ryzyko”, twórcy zachęcili nawet do pójścia o krok dalej i do równie starannego zabezpieczenia siebie w każdym aspekcie swojego życia, w tym podczas seksu. Sugerujemy brać z nich przykład, bo – jak mówią – „jest ryzyko, jest zabawa, ale… później nie ma zabawy”.
Duet internetowych twórców, podróżując WEHIKUŁEM CZASU, przeniósł się z nami też do 2012 roku. To właśnie w tym roku obchodziliśmy setną rocznicę wyprodukowania pierwszej na świecie prezerwatywy. Co odpowiedzieć młodej osobie, która podchodzi i pyta, do czego służy ten przedmiot? Kuba postawiłby na zrozumiały komunikat, który pozwoli „od najmłodszych lat rodzić tę świadomość w młodych osobach”. Sprawdźcie, jak dokładnie odniósł się do tej kwestii i jak wspólnie z Wiktorią skomentowali inne wydarzenia z 2012 roku!
Zobaczcie wideo (na górze strony) i poznajcie sekrety tej fantastycznej dwójki.
Materiał wideo powstał we współpracy z marką Durex. Za reżyserię i produkcję odpowiedzialny jest Robert Choiński, za zdjęcia i montaż – Content Studio.
*WHO, Family planning/contraception methods, November 2020, https://www.who.int/news-room/fact-sheets/detail/family-planning-contraception