Reklama

Choć rozpoznawalność zdobył jako Tomek Boski z „Rodzinka.pl”, Maciej Musiał to już nie ten sam słodki chłopak co w serialu. Nietrudno się dziwić, w końcu od pierwszego odcinka produkcji, który na antenie pojawił się 2 marca 2011 roku, minęło już prawie 10 lat! Najlepszy dowód, że Maciej Musiał całkiem się zmienił? Sesja zdjęciowa, jaką zrobił dla Reserved, stając prze obiektywem Mateusza Tyszkiewicza (@tyszkiewicz). „Nie poznałabym cię” – piszą fanki pod zdjęciami, które aktor opublikował właśnie na swoim Instagramie.

Reklama

Maciej Musiał w sesji dla Reserved promuje ubrania z kolekcji Premium Sustainable

No cóż, na zdjęciach dla Reserved, zrealizowanych w przestrzeni miejskiej w Warszawie, Maciej Musiał ma o wiele dłuższe włosy niż pamiętamy i wygląda bardzo dojrzale. To zasługa nie tylko kilkudniowego zarostu, który dodaje jego wizerunkowi pazura („Hot as fuck” – czytamy w komentarzach), ale i ubrań – klasycznych i eleganckich. Aktor ma na sobie ubrania z najnowszej kolekcji Reserved Premium Sustainable (wysokiej jakości i uszytej z przyjaznej środowisku tkanin): granatowe spodnie z kantem, wełniany, obszerny płaszcz w tym samym kolorze, biały T-shirt i czarne mokasyny – całość wygląda więc bardzo szykownie.

„Kiedy ty tak urosłeś?” – pytają miłośniczki aktora pod jego zdjęciami na Instagramie. „Wyglądasz świetnie”, „Jak milion dolarów”, „Megaa!”, „Sztos” – piszą, dodając, by już nic w sobie nie zmieniał. Chwalą długie włosy i kolczyk w lewym uchu i resztę stylówki („no klasa!” – podkreślają). Nie brakuje także porównań do innych gwiazd: od Bon Joviego po Georga Michaela. „Trochę jak młody Beckham” – piszą także. A Wam jak podoba się Maciej Musiał w nowym wydaniu? Dołączacie do rozentuzjazmowanych fanek? My tak!

Maciej Musiał w prestiżowym rankingu najbardziej wpływowych osób przed 30-stką magazynu „Forbes” >>>

Reklama

Maciej Musiał to kolejna gwiazda, która w ostatnim czasie postawiła na ubrania polskiej marki. Wcześniej na kurtkę Reserved postawiła Magda Mołek, która wybrała model elegancki i ponadczasowy. Fanką marki jest także stylistka i influencerka Magda Jagnicka.

Reklama
Reklama
Reklama