Reklama

Jeszcze dobrze nie zaczęliśmy cieszyć się latem, ale po takich wieściach zaczynamy od razu myśleć o jesieni. Wszystko za sprawą Seleny Gomez, która w mediach społecznościowych zdradziła, że szykuje coś specjalnego dla fanek i fanów. Gwiazda podzieliła się nie tylko informacją o tym, że nowa kolekcja Rare Beauty jest już gotowa, ale jeszcze uchyliła rąbka tajemnicy i zdradziła trochę szczegółów, które tylko podgrzały emocje. Jeżeli są tu beauty entuzjastki i entuzjaści to mogą przyłączyć się do nas i zacząć skreślać dni w kalendarzu. Czas szybko zleci, bo wcale nie trzeba czekać aż do następnej pory roku. Okazuje się, że jesienne nowości trafią do sprzedaży już 6 lipca. Okres oczekiwania zatem jest naprawdę króki. A skoro już o nim mowa, to warto podkreślić, na co dokładnie czekamy. Selena Gomez zdążyła już bowiem powiedzieć nie tylko o konkretnych kosmetykach, które będzie można znaleźć w ofercie Rare Beauty, ale również o przesłaniu, które przyświecało jej podczas pracy nad nową kolekcją.

Reklama

Nowa kolekcja Seleny Gomez

Selena Gomez ma na swoim koncie już wiele kosmetycznych przebojów. Numer jeden najprawdopodobniej wciąż pozostaje ten sam. Mianowicie róż do policzków Seleny Gomez. Na tym jednak nie koniec. Sama piosenkarka dba o to najlepiej i dzieli się co jakiś czas nowymi spostrzeżeniami i trikami makijażowymi. Tym sposobem maskara Rare Beauty, którą Selena Gomez tworzy rzęsy jak u lalki czy jej rozświetlacz lub olejek do ust, mają nieustannie szansę stawać się obiektami pożądania. Czy za chwilę dołączą do nich hity z jesiennej kolekcji? Co do tego nie ma najmniejszych wątpliwości. Już teraz wiadomo, że wśród nowości pojawią się cienie do powiek, a także kredki do oczu i brwi. Sama Selena Gomez nie zwraca jednak uwagi tylko na nowe kosmetyki do makijażu, a na to, co za nimi stoi.

W tej kolekcji chodzi o wyrażanie siebie i samoakceptację. Nie chodzi o to, jak wyglądasz, ale jak siebie widzisz. Pokochaj to, co widzisz – napisała w mediach społecznościowych.

Oto najbardziej dochodowe marki beauty gwiazd. Wyniki rankingu mogą zaskoczyć

Serwis Cosmetify opublikował nowy ranking najbardziej dochodowych celebryckich marek beauty. Co ciekawe, na liście zabrakło brandu stworzonego przez jedną z najsłynniejszych modelek na świecie.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama