Rafał Maślak w sesji Mohito Accessories
W zdominowany przez Kobietę świat Mohito pewnym krokiem wkroczył Mężczyzna. Zamiast kryć się w tle występuje na pierwszym planie, stając się głównym bohaterem nowej sesji wizerunkowej Mohito Accessories. Jego obecność sprawia, że akcesoria z nowego lookbooka marki stają się jeszcze bardziej pociągające…
Mohito przygotowało dla swoich Klientek specjalną sesję zdjęciową, w której główną rolę odgrywają kobiece akcesoria, przedstawione jednak w sposób dalece wychodzący naprzeciw utartym schematom. W nowym lookbooku przekornie prezentuje je Rafał Maślak.
Odważna sesja autorstwa Marcina Gierata to swoista gra, w której naprzeciw siebie występuje intrygująca męska natura oraz kobieca wytworność, tajemniczość i wysmakowana elegancja. Ich zderzenie sprawia, że opowiadana historia nabiera nowych znaczeń i intrygujących podtekstów.
1 z 9
MohitoLookbookAccessories_05
Rafał Maślak w kampani Mohito Accessories, fot. Marcin Gierat
2 z 9
MohitoLookbookAccessories_03
Rafał Maślak w kampani Mohito Accessories, fot. Marcin Gierat
3 z 9
MohitoLookbookAccessories_04
Rafał Maślak w kampani Mohito Accessories, fot. Marcin Gierat
4 z 9
MohitoLookbookAccessories_06
Rafał Maślak w kampani Mohito Accessories, fot. Marcin Gierat
5 z 9
MohitoLookbookAccessories_08
Rafał Maślak w kampani Mohito Accessories, fot. Marcin Gierat
6 z 9
MohitoLookbookAccessories_11
Rafał Maślak w kampani Mohito Accessories, fot. Marcin Gierat
7 z 9
MohitoLookbookAccessories_09
Rafał Maślak w kampani Mohito Accessories, fot. Marcin Gierat
8 z 9
MohitoLookbookAccessories_10
Rafał Maślak w kampani Mohito Accessories, fot. Marcin Gierat
9 z 9
MohitoLookbookAccessories
Rafał Maślak w kampani Mohito Accessories, fot. Marcin Gierat