Reklama

Małgorzata Rozenek-Majdan dołącza do elitarnego grona ambasadorek i ambasadorów francuskiej marki Clarins. Gwiazda weźmie udział m.in. w sesjach wizerunkowych marki, a także będzie wspierać działania brandu za pomocą platform społecznościowych. To dla mnie ogromne wyróżnienie – zapewnia Małgorzata Rozenek-Majdan.

Reklama

Małgorzata Rozenek-Majdan została pierwszą polską ambasadorką marki Clarins

Clarins to kultowa francuska marka z wieloletnimi tradycjami. Została założona w 1954 roku, a za jej sukces odpowiedzialny jest Jacques Courtin-Clarins, który otwierając paryski Instytut Piękna postanowił traktować piękno poważnie. Stworzył zarówno brand, jak i jego filozofię, którą do dziś pozostaje myśl, że szczęście i dobre samopoczucie są nierozerwalnie związane z urodą. Obecnie, według NPD BeautyTrends Clarins jest marką numer jeden w Europie w kategorii luksusowych produktów pielęgnacyjnych. Brand stawia na ekologiczną produkcję i wykorzystanie naturalnych komponentów. Dba również o wspieranie kobiet i wzmocnienie ich pewności siebie i poczucia własnej wartości. Idee promują jej ambasadorki i ambasadorzy, do których właśnie dołączyła Małgorzata Rozenek-Majdan.

Kontrakt reklamowy z Małgorzatą Rozenek-Majdan jest dla nas ważnym krokiem w kierunku rozwoju naszej marki w Polsce. Małgorzata jest nie tylko piękną, powszechnie podziwianą kobietą, ale też inspirującym, szanowanym za swoją działalność na rzecz kobiet człowiekiem. Jej głos jest zauważany i słyszany. Wierzymy, że wspólnie możemy przybliżyć wizję Clarins polskim konsumentkom oraz zainspirować je do dbania o swoją skórę, dobre samopoczucie i czas dla siebie – mówi Marta Piotrowska, dyrektor marki Clarins w Polsce.

Sama gwiazda przyznaje, że bycie ambasadorką marki to dla niej zaszczyt:

To dla mnie ogromne wyróżnienie. Markę Clarins mam przy sobie od zawsze. Cieszę się, że nie tylko będę jej dalej używać, ale stanę się częścią jej historii – podkreśla Małgorzata Rozenek-Majdan.

Reklama

W ramach współpracy Małgorzata Rozenek-Majdan weźmie udział w sesjach wizerunkowych i sprzedażowych marki, będzie wspierać Clarins Polska w komunikacji zarówno poszczególnych kosmetyków, jak i wartości marki. Dziękuję za zaufanie, będę z dumą reprezentować tę funkcję. Oficjalnie rozpoczynamy podróż po świecie piękna i pielęgnacji – przekazała za pośrednictwem Instagrama nowa ambasadorka marki Clarins.

Reklama
Reklama
Reklama