Kate Moss zabiera nas w kosmos... Zobaczcie niezwykle zmysłowe wideo z modelką i dowiedzcie się, o co właściwie chodzi!
Po założeniu agencji modelek i niedawnym zostaniu dyrektorką kreatywną dietetycznej Coca-Coli topmodelka Kate Moss nie zwalnia tempa. W sieci właśnie pojawiła się rozpalająca zmysły zapowiedź jej nowego projektu!
48-letnia modelka i bizneswoman zdecydowanie się rozkręca i udowadnia, że potrafi nas zaskoczyć. Ikona mody nie poprzestaje na byciu ikoną. Nie tylko jakiś czas temu założyła własną agencje modelek Kate Moss Agency, lecz także podjęła współpracę z Coca-Colą. Okazuje się, że na tym nie koniec jej pomysłów. Wczoraj w sieci pojawiły się zdjęcia i wideo będące teaserami marki należącej do Kate. Na co postawiła gwiazda?
Kate Moss zakłada własną markę
Naga Kate wynurza się z jeziora... W czarno-białym, zmysłowym wideo modelka mówi: Follow me to COSMOSS... Odwraca się do nas a następnie idzie przed siebie. To zaproszenie do śledzenia jej nowego brandu, marki COSMOSS. Czegoś hipnotyzującego i magicznego. COSMOSS ma marka z działki wellness, stworzona dla chcących zadbać o siebie. Premiera już wkrótce, bo 1 września.
Wideo pojawiło się między innymi na instagramowym koncie agencji modelek założonej przez Moss. Powstał też Instagram nowej marki. A tam znajdziemy już więcej materiałów sprzed kilkunastu godzin. Choćby kolejne zmysłowe zdjęcia Kate, jak i pierwszą odsłonę brandingu COSMOSSU.
Każdy produkt został skrupulatnie wykonany z myślą o dobrym samopoczuciu; każdy rytuał otwiera drzwi do równowagi, odnowy i miłości – czytamy na instagramowym koncie marki.
COSMOSS czerpie z niezwykłego doświadczenia życiowego Kate Moss – gotowej do dzielenia się swoją podróżą ku samoakceptacji i swobodzie bycia sobą. Każdy produkt COSMOSS został starannie opracowany z myślą o dobrym samopoczuciu, przy użyciu aktywnych, naturalnych substancji. Każdy rytuał otwiera drzwi do równowagi, odnowy i miłości. Zapach COSMOSS stanowi dopełnienie – czytamy w innym z postów.
Według informacji podanych przez „Daily Mail” w pierwszej odsłonie marki pojawi się detoksykująca herbata, olejek CBD do twarzy i „święta” mgiełka.