Reklama

#MakeAPromise to globalny projekt, który potrwa trzy lata. Pozyskane dzięki niemu środki zostaną przekazane na wsparcie działalności UNICEF na całym świecie. To aktywności dedykowane ochronie życia i praw dzieci. Akcja UNICEF i Louis Vuitton wykorzystuje motyw bransoletki z kłódką, która już stała się rozpoznawalna dzięki tysiącom zdjęć na Instagramie. Bransoletka i naszyjnik Silver Lockit w cenie 2000 złotych można będzie kupić w sklepach Louis Vuitton i na stronie internetowej. 40 procent ze sprzedaży każdego produktu zostanie przekazane na rzecz UNICEF - 800 zł z każdego zakupu.

Reklama

W ślad za premierą kolekcji Silver Lockit, Louis Vuitton przygotował kampanię w mediach online zatytułowaną #MAKEAPROMISE, by budować świadomość i pozyskać fundusze na rzecz dzieci. Ambasadorami kampanii zostali wpływowi przyjaciele domu mody Louis Vuitton. Ich zadaniem jest dotarcie do jak największej ilości osób wspierających ten słuszny cel, by spełnić obietnicę złożonej dzieciom.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama