Instagram: Gwiazdy w kampanii #MakeAPromise UNICEF-u
Gwiazdy, modelki oraz miłośnicy mody włączają się w charytatywną akcję UNICEF x Louis Vuitton #MakeAPromise. Wśród zaangażowanych gwiazd są już m.in. Nicole Kidman, Miranda Kerr, Mariah Carey, Selena Gomez oraz Alicia Vikander.
#MakeAPromise to globalny projekt, który potrwa trzy lata. Pozyskane dzięki niemu środki zostaną przekazane na wsparcie działalności UNICEF na całym świecie. To aktywności dedykowane ochronie życia i praw dzieci. Akcja UNICEF i Louis Vuitton wykorzystuje motyw bransoletki z kłódką, która już stała się rozpoznawalna dzięki tysiącom zdjęć na Instagramie. Bransoletka i naszyjnik Silver Lockit w cenie 2000 złotych można będzie kupić w sklepach Louis Vuitton i na stronie internetowej. 40 procent ze sprzedaży każdego produktu zostanie przekazane na rzecz UNICEF - 800 zł z każdego zakupu.
W ślad za premierą kolekcji Silver Lockit, Louis Vuitton przygotował kampanię w mediach online zatytułowaną #MAKEAPROMISE, by budować świadomość i pozyskać fundusze na rzecz dzieci. Ambasadorami kampanii zostali wpływowi przyjaciele domu mody Louis Vuitton. Ich zadaniem jest dotarcie do jak największej ilości osób wspierających ten słuszny cel, by spełnić obietnicę złożonej dzieciom.
1 z 9
@mingxi11 Instagram
@mingxi11 Instagram
2 z 9
@mirandakerr @selenagomez Instagram
@mirandakerr @selenagomez Instagram
3 z 9
@anabreco Instagram
@anabreco Instagram
4 z 9
@theadventuresofroro Instagram
@theadventuresofroro Instagram
5 z 9
@UNICEF Instagram
@UNICEF Instagram
6 z 9
!@deborahenry Instagram
!@deborahenry Instagram
7 z 9
itseusilva Instagram
itseusilva Instagram
8 z 9
@galagonzalez Instagram
@galagonzalez Instagram
9 z 9
ALicia Vikander
ALicia Vikander