Gwyneth Paltrow i jej córka Apple mają wyjątkową urodzinową tradycję. Nie zgadniecie, o co chodzi!
Gwyneth Paltrow zdradziła, że razem z córką Apple mają wyjątkową tradycję, którą kultywują z okazji urodzin córki aktorki i Chrisa Martina. Musimy przyznać, że kompletnie się tego nie spodziewaliśmy i trochę im zazdrościmy!
Gwyneth Paltrow to nie tylko aktorka (i laureatka Oscara za film Zakochany Szekspir!), ale również obrotna bizneswoman i założycielka lifestyle’owej marki Goop. Na pewno słyszałyście o jej świecy o zapachu waginy Gwyneth czy dwustronnym wibratorze Goop, ale Paltrow ma także linię kosmetyków Goop Beauty oraz ubrań i dodatków – G. Label. W ramach tej ostatniej światło dzienne ujrzała właśnie najnowsza kolekcja biżuterii, a dokładnie złote łańcuszki, bransoletki, kolczyki czy nausznice. A jeden z modeli kolczyków nazywa się Apple. Przypadek? Nic z tych rzeczy! Paltrow wyznała, że inspiracją do powstania najnowszych modeli była jej nastoletnia córka Apple Martin, której ojcem jest były mąż aktorki, lider zespołu Coldplay, Chris Martin.
Erotyczne biznesy gwiazd: co i dlaczego sprzedają Dakota Johnson, Gwyneth Paltrow, Cara Delevingne czy Lily Allen
Marki modowe? Własne linie kosmetyków? Teraz gwiazdy inwestują w wibratory, lubrykanty i inne tego typu akcesoria. Do tego mówią bez ogródek o przyjemności dla wszystkich i ośmielają ludzi do eksplorowania swojej seksualności.Okazuje się, że zarówno Gwyneth jak i jej córka mają wielką słabość do biżuterii. Co więcej, z okazji urodzin Apple obie robią sobie co roku piercing! Na instagramowym profilu marki Goop aktorka zdradziła, że to ich tradycja, którą ustaliły sobie jakiś czas temu. Pewnie zastanawiacie się teraz, ile przekłuć zaliczyły już Gwyneth i Apple. Takie tez pytanie padło ze strony jednego z followersów, ale tego aktorka już nie zdradziła. Ilość dziurek, a także moment, od kiedy kultywowana jest tradycja matki i córki, pozostaje ich słodką tajemnicą.
Śledząc instagramowe poczynania Gwyneth Paltrow nietrudno zauważyć, że łączy ją z córką wyjątkowa więź. Oprócz tego, że uwielbiają spędzać wspólnie czas – czego efektem są publikowane potem selfie, to jeszcze wspierają się w swoich codziennych działaniach. Oprócz tego, że Apple miała okazję dorzucić swoje trzy grosze do kolekcji biżuterii G. Label, to jeszcze zachęciła mamę do prowadzania na rynek linii kosmetyków do pielęgnacji GOOPGENES. Paltrow zdradziła, że Apple ma o wiele większą wiedzę na temat odpowiedniej pielęgnacji niż ona sama, a gdy była w wieku córki, w ogóle nie interesował jej temat. Nie bez wpływu na beauty linię Goop była też matka Gwyneth, również aktorka Blythe Danner. Jak widać wyjątkowe relacje na linii matka-córka są w tej rodzinie dziedziczne.