Reklama

Na specjalnym spotkaniu z klientami i gwiazdami pojawili się międzynarodowi goście specjalni, przede wszystkim Jeffrey English, makijażysta Sephora PRO Beauty Team USA, który wykonał makijaż zgodny z jesiennymi trendami dla Patricii Kazadi. Poza nim do dyspozycji polskich klientek Spehora był także makijażysta Will Marherbe ze Smashbox (koniecznie zajrzyjcie na jego Instagram @willofmyown, na którym pojawiła się m.in. relacja z pobytu Willa w Polsce). Will jest światowej klasy ekspertem w dziedzinie konturowania twarzy - jego triki z bronzerem i rozświetlaczem są gwarancją idealnego selfie. Modelka Kamila Szczawińska poznała triki Willa i z jego pomocą wypróbowała konturowanie na własnej skórze.

Reklama

Markę Burberry reprezentowała Clare Read, Burberry International Expert Runway Make-up Artist- makijażystka wykonała make up inspirowany najnowszymi trendami. Jej modelką była tego dnia Natalia Klimas. Krzysztof Nadziejewiec z Dior Beauty malował natomiast Helenę Norowicz znaną ostatnio przede wszystkim z kampanii reklamowej Bohoboco. Ekspert Estee Lauder, Dariusz Kotarski przedstawił nowości kosmetyczne marki aktorce Katarzynie Zielińskiej. Dariusz Budzikur z Marc Jacobs Beauty opowiedział gościom o nowościach marki na sezon jesień-zima.

Reklama

Tegoroczną nowością przygotowaną dla klientek Sephora była „wyspa olfaktoryczna”, w której podczas specjalnych warsztatów z senselierem – Martą Siembeb, odkryć można było to, w jaki sposób wyrazić siebie poprzez zapach, a także poznać główne nuty tegorocznych trendów w zapachowych. Była to okazja do przypomnienia nowości w tej dziedzinie - perfumy Kenzo, Hugo Boss, Givenchy, Burberry, Karla Lagerfelda, Pacco Rabbane i Thursardi.

Reklama
Reklama
Reklama