Reklama

‪‪Emily Ratajkowski mając 14 lat podpisała kontrakt z podpisała kontrakt z nowojorską agencją modelek Ford Models - w portfolio agencji między innymi: Amber Rose, Bar Refaeli, Paris Hilton czy Twiggy. Od tamtej pory brała udział głównie w kampaniach firm odzieżowych, a także w dwóch klipach. To one, a głównie jeden z nich sprawił, że Emily ze zwykłej modelki stała się rozpoznawalną na całym świecie seksowną dziewczyną.

Reklama

Ten klip to oczywiście obraz do piosenki „Blurred Lines” Robina Thicke. ‪‪Emily Ratajkowski nie ma problemu z pokazywaniem swojego ciała. Zarówno we wspomnianym klipie jak i w filmie "Gone Girl" pokazała naprawdę wiele. Nie ma co się oburzać - dziewczyna akceptuje swoje ciało i nie ma oporów przed wykorzystywaniem go w pracy jako modelka.

W najnowszej kampanii reklamującej biżuterię Jacquie Aiche ‪‪Emily Ratajkowski pozuje topless. Jej piękne ciało jest tłem zdjęć pokazującej bardzo kobiecą linię biżuterii.

Oburza czy zachwyca? Jakie jest wasze zdanie na temat tego typu sesji zdjęciowych?

Reklama

W GALERII WSZYSTKIE ZDJĘCIA KAMPANII DLA JACQUIE AICHE >>>

Reklama
Reklama
Reklama