Reklama

Jennifer Lawrence udawałaby, że spanie w seksownej bieliźnie jest wygodne, a Robert Pattinson starałby się być lepszym człowiekiem. Marka Dior w swojej najnowszej kampanii Dior Love Chain zapytała znane nazwiska ze świata filmu i mody, co byliby w stanie zrobić dla miłości. Globalna inicjatywa francuskiego domu mody wspierający organizację charytatywną WE Charity, zajmującą się pomocą dla potrzebujących rodzin, promują również Natalie Portman, Johnny Depp, Bella Hadid, Camille Rowe, Rihanna, Chiara Ferragni z chłopakiem Fedezem, a także Julia Kuczyńska, czyli Maffashion.

Reklama

To w końcu odpowiedź na zdjęcia zapowiadające nowy projekt z udziałem Maff, które już jakiś czas temu pojawiły się na Instagramie blogerki. Julia, jedyna Polka biorąca udział w kampanii, oczywiście także odpowiedziała na pytanie, co zrobiłaby dla miłości. Jej odpowiedź może Was zaskoczyć!

Reklama

Wy również możecie podzielić się swoją refleksja na temat poświęcenia na miłości i wesprzeć tym samym akcję #DiorLoveChain. Co należy zrobić? Opublikowali wideo lub zdjęcie na Instagramie z hasztagiem #diorlovechain, gdzie odpowiadacie na pytanie "Co zrobilibyście dla miłości", a następnie nominowali swoich bliskich, aby także dołączyli do akcji. Za każdy post Dior Parfums przekaże 1 dolara na rzecz organizacji charytatywnej WE Charity, która wspiera mieszkańców krajów trzeciego świata w kwestiach związanych z edukacją, opieką zdrowotną i dostępem do wody. Tym razem, najnowsza inicjatywa Dior skupi się na działalności w Kenii.

Reklama
Reklama
Reklama