Reklama

W świecie mody już dawno nie było takiego poruszenia wokół walki z przyjętymi przez ogół stereotypami. Znaczące marki podążają za największym ostatnio trendem i do swoich kampanii zatrudniają charakterystyczne modelki - niekoniecznie wysokie, szczupłe i ładne.

Reklama

L'Oréal Paris również postanowiło zawalczyć o zróżnicowanie w świecie mody i urody. W sieci pojawiła się właśnie najnowsza kampania marki, "True Match: Your Skin, Your Story", która promuje kultowy podkład marki, dostępny w ponad 33 odcieniach. W krótkim filmie występuje obszerna lista modelek i modeli różniących się od siebie wiekiem, kolorem skóry, fakturą włosów i pochodzeniem. W spocie reklamowym pojawia się również transseksualista Hari Nef i ciężarna Blake Lively!

Producent kosmetyków chciał w ten sposób pokazać swoim klientom że każdy może, a nawet powinien czuć się swobodnie i pewnie w swoim ciele. To nie pierwszy raz kiedy marki beauty kierują się tą myślą. W 2016 roku wiele firm podjęło odważne decyzje, które wpłynęły na obecne kanony piękna i zamazały pewne granice. Jedną z głośniejszych było wybranie 17-letniego James'a Charlesa na ambasadora marki Covergirl.

Reklama

COVERGIRL ZADEBIUTOWAŁO Z PIERWSZYM MĘSKIM AMBASADOREM MARKI. ZOBACZ >>>

Reklama
Reklama
Reklama