Reklama

Gwiazda mediów społecznościowych zaczyna współpracę z hiszpańską sieciówką. Cameron Dallas (youtuber, aktor i model z 40 milionami obserwatorów) już w najbliższy piątek (19 maja) odwiedzi flagowy sklep Pull&Bear w centrum Paryża. Chętni na spotkanie z gwiazdą social mediów? Bookujcie bilety do stolicy Francji!

Reklama

Cameron, 22-letni youtuber, aktor i model, zyskał popularność kilka lat temu dzięki swojemu profilowi na Vine. Od tamtej pory jego publiczność w wirtualnym świecie urosła w sumie do 40 milionów obserwatorów na Instagramie, Twitterze, YouTubie oraz Facebooku. W tym czasie Cameron rozpoczął także swoją karierę muzyczną, występował w filmach oraz serialach telewizyjnych.

Reklama

W 2016 roku Cameron Dallas został twarzą kampanii marki Calvin Klein, a kilka miesięcy później wystąpił u boku dzieci największych gwiazd showbiznesu i influencerów z listy najbardziej wpływowych nastolatków w globalnej kampanii włoskiego domu mody Dolce&Gabbana #DGMillennials. Na swoim koncie ma debiutancki singiel She Bad, udział w kilku produkcjach filmowych, a serwis Netflix wyprodukował na podstawie jego fenomenu serial zatytułowany Co słychać u Camerona.

Reklama
Reklama
Reklama