Zobaczcie kulisy najnowszej kampanii Dolce&Gabbana #DGMillennials
Projektanci zaprosili do współpracy dzieci największych gwiazd showbiznesu!
Od dawna wiadomo, że Domenico Dolce i Stefano Gabbana znają się na rzeczy. W 1985 roku założyli włoski dom mody Dolce&Gabbana, który przez wiele lat należał do najbardziej wpływowych firm na świecie. Projektanci nie osiadają na laurach i sięgają po więcej. Ze swoimi najnowszymi projektami chcą trafić do najliczniejszej i najbardziej wpływowej grupy na świecie. "millennialsów". Młodzi, gniewni, pewnie siebie. Zastanawiacie się jak tego dokonać?
Proste. Do swojej najnowszej wiosennej kampanii #DGMillennials zatrudnili grupę młodych chłopaków, którzy nie bez powodu znajdują się na liście najbardziej wpływowych nastolatków na świecie. Połowa z nich za rodziców ma największe gwiazdy modelingu i kina, a pozostała część kilkadziesiąt obserwatorów na Instagramie. Takim też sposobem mała włoska wyspa Capri na kilka dni odzyskała życie, które utraciła wraz z końcem sezonu turystycznego. A internet zalała fala zdjęć młodych i przystojnych mężczyzn.
W najnowszej kampanii pojawia się Presley Gerber (17 letni syn Cindy Crawford), Rafferty Law ( 20 letni syn Juda Law), Dylan Jagger i Brandon Thomas Lee ( 18 letni i 20 letni - synowie Pameli Anderson), Luka Sabbat ( 18 letnia gwiazda internetu) i Cameron Dallas ( 22 letni model).
1 z 15
Dolce&Gabbana #DGMillennials
2 z 15
Dolce&Gabbana #DGMillennials
3 z 15
Dolce&Gabbana #DGMillennials
4 z 15
Dolce&Gabbana #DGMillennials
5 z 15
Dolce&Gabbana #DGMillennials
6 z 15
Dolce&Gabbana #DGMillennials
7 z 15
Dolce&Gabbana #DGMillennials
8 z 15
Dolce&Gabbana #DGMillennials
9 z 15
Dolce&Gabbana #DGMillennials
10 z 15
Dolce&Gabbana #DGMillennials
11 z 15
Dolce&Gabbana #DGMillennials
12 z 15
Dolce&Gabbana #DGMillennials
13 z 15
Dolce&Gabbana #DGMillennials
14 z 15
Dolce&Gabbana #DGMillennials
15 z 15
Dolce&Gabbana #DGMillennials