Zespół The Chainsmokers ambasadorem marki Tommy Hilfiger!
Muzyczny duet promuje męską kolekcję. Zobaczcie klimatyczną kampanię.
- Aleksandra Jóźwiak
The Chainsmokers, czyli duet składający się z DJ-ów Andrew Taggarta i Alexa Palla podbili serca fanów i krytyków singlem Closer, nagranym w 2016 roku z Halsey. Kolejnym hitem w ich karierze był utwór Just Like This, do którego zaprosili zespół Coldplay. Chociaż The Chainsmokers istnieje od 2012 roku, dopiero niedawno ich kariera nabrała tempa. W tym roku wydali swoją debiutancką płytę Memories...Do Not Open, a także otrzymali nagrodę Grammy za piosenkę Don't Let Me Down.
Andrew i Alex zwrócili uwagę samego Tommy'ego Hilfigera, który postanowił zaprosić ich do współpracy i mianować ambasadorami męskiej kolekcji na jesień 2017. Brytyjski projektant jako jeden z pierwszych połączył świat mody i muzyki, angażując do kampanii takie gwiazdy jak David Bowie czy Beyonce, a także będąc sponsorem słynnej trasy The Rolling Stones w 1999 roku.
Alex i Drew stanowią perfekcyjną definicję dzisiejszego Tommy Guy – wyróżniają się talentem, optymizmem, unikalnym brzmieniem i niewymuszonym luzem. Bardzo się cieszę z możliwości współpracy z nimi,
Tommy Jeans - kapsułowa kolekcja na jesień 2017. >>>
komentuje Hifliger. Muzycy również są podekscytowani tym projektem, w ramach którego powstała klimatyczna sesja wizerunkowa, autorstwa Lachlana Baileya. W naszej galerii znajdziecie wszystkie zdjęcia jesiennej kampanii. Promuje ona męską kolekcję, inspirowaną buntowniczym okresem lat 90.
1 z 9
The Chainsmokers wystąpili podczas pokazu mody TOMMYNOW w kultowym Roundhouse w Londynie
2 z 9
3 z 9
Kampania męskiej kolekcji Tommy Hilfiger z muzykami The Chainsmokers
4 z 9
5 z 9
6 z 9
7 z 9
8 z 9
9 z 9