Zachwycająca kampania nowej marki biżuteryjnej Miło. W roli modelki wystąpiła aktorka Sandra Drzymalska
Jeśli regularnie zaglądacie na Glamour.pl, to doskonale wiecie, że uwielbiamy firmy jubilerskie z metką „made in Poland”. Naszej uwadze nie mógł więc umknąć debiutujący właśnie na rynku brand Miło. Zwłaszcza, że pierwszą kolekcję biżuteryjnej marki promuje klimatyczna kampania z udziałem gwiazdy naszych ulubionych seriali, Sandry Drzymalskiej.
W tym artykule:
Oglądaliśmy ją m.in. w „Belfrze”, „W głębi lasu”, „Szadzi” i „Sexify”. Teraz podziwiamy ją w niezwykłej kampanii nowej polskiej marki biżuteryjnej. Sandra Drzymalska, bo to o niej mowa, została pierwszą muzą Miło. Na planie sesji zdjęciowej utalentowanej aktorce partnerował model Franek Poremba. Efekty? Czegoś tak intrygującego w jubilerskim świecie już dawno nie widzieliśmy.
Czym się różnią różne rodzaje kolczyków?
Czym się różnią różne rodzaje kolczyków? Czym się kierować, wybierając biżuterię dla siebie? Odpowiadamy na najważniejsze pytania.Mistycyzm, symbolika i klimat vintage
Woda, dotyk, napięcie, uśmiech, tajemnica... Twórcy i twórczynie premierowej kampanii dla Miło, czyli fotograficzny team The Style Stalker, stylista Mateusz Kołtunowicz, scenograf Piotr Piwowar oraz wizażystka Sonia Zieleniewska przenieśli Drzymalską i Porembę do nieco odrealnionego, wodnego świata, w którym pierwsze skrzypce gra surowe piękno. Trudno oderwać wzrok.
O marce Miło
Miło to opowieść o sile, odwadze i szukaniu drogi do własnego ja. Na swój sposób, na przekór wszelkim przeciwnościom. Biżuteria i moda od lat są dla nas sposobem na szukanie wewnętrznej drogi i wyrażanie siebie – opowiadają nam Agata Łobocka i Paulina Kierońska, założycielki Miło.
W rozmowie z Glamour.pl przyznały, że własny jubilerski brand to efekt poszukiwań swojej kreatywnej drogi. Każda z nich od dawna interesowała się biżuterią i fascynowała surowymi formami oraz stylem vintage. Jako główne źródła inspiracji wymieniają jednym tchem malarską twórczość Hieronima Boscha, starożytną biżuterię z Dalekiego Wschodu, mitologię, a także szeroko pojęty witchcraft, czyli fascynujący świat magii, czarów i wróżb.
Stworzyłyśmy biżuterię nieoczywistą, momentami niedopowiedzianą, aby nie narzucać żadnych ram i zostawić wam możliwość kreowania własnego odbioru - dodają.
W ich pierwszej kolekcji znalazły się m.in. pierścionki z agatem, chalcedonem i labradorytem, sygnety z granatem i turmalinem, złote kolczyki monetki, nausznice, masywne naszyjniki, chokery z perłami oraz zawieszki z kwarcem miodowym.
Za biżuterią Miło stoją różne historie. Zarówno te o sile i odwadze, nawiązywaniu wewnętrznego dialogu, jak i niesprawiedliwości oraz porażkach.
Za pomocą autorskich projektów postaramy się odczarować błędne przekonania na temat trzech niezwykłych kobiet z mitologii i opowiedzieć ich historie - tłumaczą Łobocka i Kierońska.
Biżuteria na Dzień Kobiet – prezent dla kogoś lub dla samej siebie. Naszyjnik, bransoletka, pierścionek czy może kolczyki?
Biżuteria na Dzień Kobiet może być wspaniałym pomysłem na prezent dla wyjątkowej osoby lub siebie samej. Sprawdź, które modele warto wziąć pod uwagę!1 z 13
Sandra Drzymalska i Franek Poremba w kampanii biżuterii Miło
2 z 13
Sandra Drzymalska i Franek Poremba w kampanii biżuterii Miło
3 z 13
Sandra Drzymalska i Franek Poremba w kampanii biżuterii Miło
4 z 13
Sandra Drzymalska i Franek Poremba w kampanii biżuterii Miło
5 z 13
Sandra Drzymalska i Franek Poremba w kampanii biżuterii Miło
6 z 13
Sandra Drzymalska i Franek Poremba w kampanii biżuterii Miło
7 z 13
Sandra Drzymalska i Franek Poremba w kampanii biżuterii Miło
8 z 13
Sandra Drzymalska i Franek Poremba w kampanii biżuterii Miło
9 z 13
Sandra Drzymalska i Franek Poremba w kampanii biżuterii Miło
10 z 13
Sandra Drzymalska i Franek Poremba w kampanii biżuterii Miło
11 z 13
Sandra Drzymalska i Franek Poremba w kampanii biżuterii Miło
12 z 13
Sandra Drzymalska i Franek Poremba w kampanii biżuterii Miło
13 z 13
Sandra Drzymalska i Franek Poremba w kampanii biżuterii Miło