Z okazji 150. rocznicy powstania ikonicznego modelu spodni 501® jean, levi’s® prezentuje kampanie „the greatest story ever worn”.
W tym roku przypada 150. rocznica powstania jeansów Levi's® 501®, które śmiało możemy nazwać jedną z nieprzemijających ikon światowego stylu.
- materiały prasowe
To wzór, od którego wywodzą się wszystkie inne jeansy.
W ciągu swojej 150-letniej historii model 501® był noszony przez miliony ludzi, w tym ikony, myślicieli czy najbardziej kreatywnych twórców i działaczy na całym świecie. Aby upamiętnić niezliczone przygody przeżyte w jeansach 501®, począwszy od tych codziennych po doniosłe, marka Levi's® prezentuje trwającą przez cały rok kampanię The Greatest Story Ever Worn. Jako część kampanii, Levi's® wypuszcza trzy krótkie filmy w reżyserii Martina de Thurah i Meliny Matsoukas. To oryginalne historie z całego świata które świętują 150 lat jeansów 501®. Kampania The Greatest Story Ever Worn celebruje niesamowite dziedzictwo jeansów 501® i ich rolę w niezliczonych historycznych, kulturowych i osobistych momentach, aby zainspirować nowe pokolenie do napisania kolejnego rozdziału.
„Niewiele produktów, a tym bardziej elementów garderoby, było obecnych z taką konsekwencją w tak wielu ludzkich doświadczeniach przez tak długi czas jak 501®. Biorące swój początek jako proste spodnie robocze, jeansy Levi's® 501® stały się czystym płótnem, które przekracza granice kultury i klasy, dzięki któremu można swobodnie wyrażać siebie. To niesamowity moment i kamień milowy dla marki Levi's®, a poprzez kampanię The Greatest Story Ever Worn chcemy uczcić dziedzictwo modelu 501®, jego niezrównany zasięg i globalne znaczenie, a także zainspirować młode pokolenia do napisaniawspólnej historii,” mówi Chris Jackman, VP of Brand Marketing w Levi's.
Pierwszy film kampanii The Greatest Story Ever Worn, oparty na historii pt. „Precious Cargo” opowiada o tym jak jeansy 501® trafiły do Kingston na Jamajce w latach 70-ch i jak jej mieszkańcy zmienili je i uczynili niepowtarzalnymi na swój własny sposób. Wyreżyserowany przez Melinę Matsoukas i nakręcony przez nominowanego do Oscara operatora Bradforda Younga film pokazuje wyspę, której odrębny styl, rytm i dusza odbiły się szerokim echem na całym świecie.
„Wczesne spoty reklamowe Levi's były jednymi z tych, które zainspirowały mnie do zajęcia się filmem komercyjnym. To dla mnie zaszczyt, że mogę być teraz częścią ich filmowego dziedzictwa. Zawsze skłaniam się ku markom i twórcom, którzy opierają się na autentycznych historiach, a dzięki tej pracy mogliśmy oddać hołd małemu, ale potężnemu wątkowi z obszernej historii Levi's. Wszyscy zaangażowani w projekt byli skłonni do odrzucenia komercyjnego spojrzenia i wierzę, że odwaga ta pozwoliła nam stworzyć piękny film," - mówi Melina Matsoukas.
Drugi film „Fair Exchange” opowiada historię ważnej dla rodziny krowy i syna, który ku przerażeniu swoich bliskich zamienił zwierzę na parę jeansów 501®. W filmie wyreżyserowanym przez Martina de Thurah i nakręconym przez uznanego operatora Kaspera Tuxena, mroźna gruzińska aura jest tłem dla obrazu, w którym jeansy 501® są symbolem czegoś większego - marzenia. W filmie usłyszymy fragment polskiego utworu z lat 80’ „Mam dość”, punkrockowego zespołu Kryzys.
Trzeci film „Legends Never Die” opowiada natomiast prawdziwą historię pewnego miłośnika marki Levi's®, który zażyczył sobie, aby pochowano go w jego ulubionych jeansach 501®. Poprosił on również wszystkich uczestników pogrzebu, aby na tę okazję założyli swoje 501®. Film, wyreżyserowany przez Martina de Thurah, to piękna refleksja nad pewnym rodzajem zbiorowej miłości, która zainspirowała grupę ludzi do ubrania się w jeansy Levi’s® dla ukochanego członka rodziny i przyjaciela. Jest to celebracja człowieczeństwa i nierozerwalnego związku między człowiekiem, który naprawdę przeżył życie w swoich ulubionych jeansach Levi's® 501®.
„Zaintrygowało mnie wyzwanie stworzenia krótkich historii w mini formacie, które razem opowiedzą większą historię. Levi's to ikoniczna marka i możliwość świętowania 150. rocznicy u boku moich ulubionych ludzi była wspaniałą przygodą," mówi Martin de Thurah.
Premiera The Greatest Story Ever Worn rozpoczyna obchody 150. rocznicy powstania jeansów 501®.
Levi’s® przedstawia jeansy 501® jako stale rozwijającą się historię, pisaną przez każdego kto ma je na sobie. Te spodnie to coś więcej niż para jeansów. Są nie tylko historią jednej osoby, ale wspólną historią wszystkich.
1 z 2
LEVI’S® PREZENTUJE KAMPANIE „THE GREATEST STORY EVER WORN”.
2 z 2
LEVI’S® PREZENTUJE KAMPANIE „THE GREATEST STORY EVER WORN”.