Willow Smith w kampanii Chanel Eyewear jesień-zima 2016/2017
Willow Smith jest jedną z najmłodszych i najbardziej kontrowersyjnych ambasadorek Chanel. Tym razem debiutuje w kampanii okularów na sezon jesień-zima 2016/2017, zastępując tym samym Lily-Rose Depp.
Karl Lagerfeld wybrał Willow Smith na ambasadorkę najnowszej kampanii okularów Chanel. W sezonie jesień-zima 2016/2017 markę reprezentuje 15-letnia artystka i modelka, córka Willa Smitha i Jady Pinkett Smith oraz młodsza siostra Jadena Smitha.Lagerfeld wielokrotnie podkreślał, że Willow Smith dołączyła do rodziny jego muz, ponieważ projektant jest zachwycony jej charakterystycznym wizerunkiem i wpływem, jaki ma na swoich rówieśników. Modelka mimo młoego wieku jest niezwykle charyzmatyczna, a jej styl pozostaje bardzo wyrazisty.
W kampanii Chanel Eyewear zastępuje inną młodą gwiazdę, również córkę znanego aktora - Lily-Rose Depp, która zadebiutowała u Chanel w 2015 roku. Okulary, które w kampanii prezentuje Willow Smith będą są dostępne w butikach Chanel oraz autoryzowanych salonach optycznych od czerwca 2016.
1 z 1
Willow Smith
Willow Smith w kampanii Chanel Eyewear