Weekendowe świętowanie w Westfield Mokotów - to było niezapomniane wydarzenie
W ostatni weekend września Westfield Mokotów, jedno z największych i najbardziej nowoczesnych centrów handlowych w Warszawie i całym kraju, tętniło życiem, a jego przestrzenie zamieniły się w prawdziwą stolicę mody, sztuki i rozrywki!
Od czwartku do soboty (26-28.09.) goście mieli okazję wziąć udział w wyjątkowym wydarzeniu, które przyciągnęło setki entuzjastów. W programie znalazły się m.in. interaktywne atrakcje oraz inspirujące spotkanie z influencerką Andziaks.
Celem wydarzenia było zaprezentowanie najnowszej oferty marek dostępnych w centrum, ale także stworzenie przestrzeni do twórczej ekspresji i integracji społecznej. Westfield Mokotów oferuje nie tylko zakupy w znanych sklepach, ale również różnorodne atrakcje, które sprawiają, że jest idealnym miejscem na spędzenie czasu z rodziną i przyjaciółmi. Atmosfera była pełna energii, a uczestnicy mieli okazję odkryć najnowsze trendy, spróbować pysznych przekąsek i zdobyć atrakcyjne nagrody.
Strefa Glamour Girl & Boy – spotkanie z Andziaks
Podczas Westfield Days, na specjalne zaproszenie Westfield Mokotów oraz magazynu Glamour, do centrum zawitała jedna z najpopularniejszych vlogerek w Polsce – Angelika Trochonowicz, znana jako @andziaks! Uczestnicy mieli niepowtarzalną okazję porozmawiać z influencerką, która regularnie dzieli się swoimi przygodami w sieci, radzi m.in. w kwestii urządzania wnętrz i zdradza, co będzie hitem w nadchodzących miesiącach. Spotkanie z Angeliką dla jej fanów było wyjątkową okazją, aby zadać pytania i uzyskać nieco inspiracji.
Mirror-Check & Technologiczne Nowości – odkryj jesienne trendy
Zbliżająca się jesień była doskonałym momentem na odkrycie najnowszych beauty trendów! Podczas Westfield Days marki GOSH i LUMENE zaprezentowały swoje nowości dostępne w Hebe, a uczestnikom wykonano prawie 100 makijaży i konsultacji.
Niezapomniane doświadczenia zapewniła również przestrzeń Magenta Experience Center - wszyscy odwiedzający strefę T-Mobile mieli okazję przetestować innowacyjne gogle VR. Klienci mogli przenieść się w inny wymiar, eksplorując innowacyjne aplikacje i gry. Dodatkowo, dla chętnych, przygotowano magentowy tech-quiz z atrakcyjnymi nagrodami. To była świetna okazja, by poznać marki dostępne w centrum handlowym Westfield Mokotów i poznać ich najnowszą ofertę!
K-Pop na wyciągnięcie ręki – Dance Challenge i astrologiczne odkrycia
Fani zyskującego na popularności koreańskiego popu, który zdobywa serca także nad Wisłą, mieli okazję wziąć udział w K-Pop Dance Challenge. To była doskonała szansa, aby na specjalnych maszynach do tańca rodem z Seulu zmierzyć się ze znajomymi w ekscytującej rywalizacji o tytuł mistrza K-Popu. Wspólne tańce, energia i świetna zabawa czekały na wszystkich uczestników!
Równocześnie, w strefie astrologicznej, astrolog Merkurja, opowiedziała skąd pochodzą horoskopy, czego można dowiedzieć się z układu gwiazd i jak wykorzystać energię swojego znaku zodiaku w codziennym życiu. To idealne połączenie radości z tańca i refleksji nad przyszłością z pewnością przyciągnęło wielu miłośników K-Popu i astrologii.
Zakręcone nagrody - zabawa online
W ramach Westfield Days, Westfield Mokotów zadbał nie tylko o wyjątkowe doświadczenia w centrum, ale również o świetną zabawę online! Wystarczyło odwiedzić stronę internetową Westfield Mokotów, aby wziąć udział w Kole Fortuny Westfield Days. Uczestnicy mieli szansę na wygranie jednej z prawie 200 cennych nagród, takich jak iPhone'y 15, Apple Watch’e Series 9, słuchawki AirPods Max czy innowacyjna aeroprostownica Dyson Airstrait™.
Patronem medialnym wydarzenia był Glamour.
Materiał promocyjny Westfield Mokotów