Reklama

Marka Victoria’s Secret jest od lat krytykowana za promowanie wyidealizowanego, a wręcz nierealnego obrazu kobiecego piękna. Dotąd na wybiegach VS, a także w kampaniach amerykańskiego giganta bieliźnianego widzieliśmy tylko wysokie, szczupłe, ale wysportowane dziewczyny z długimi włosami oraz pięknym biustem. Jeszcze kilka miesięcy temu Ed Razek, czyli były dyrektor marketingu, deklarował, że marka nie będzie nawiązywać współpracy z transpłciowymi modelkami czy dziewczynami, które noszą rozmiar większy niż 34. Ale po odejściu Eda Razeka na emeryturę, amerykański brand, rozpoczął pracę nad zmianą wizerunku. Osoby, które obecnie są odpowiedzialne za politykę firmy, wiedzą, że najwyższa pora ją zmienić! W sierpniu tego roku szeregi Victoria’s Secret zasiliła pierwsza transpłciowa modelka - Valentina Sampaio. Natomiast w ubiegłym tygodniu informowałyśmy was o tym, że VS nawiązała współpracę z Ali Tate-Cutler, czyli profesjonalną modelką plus size. Okazuje się, że to nie koniec zmian na lepsze!

Reklama

Victoria’s Secret rezygnuje z retuszu! Marka opublikowała zdjęcie z kampanii, na którym widać rozstępy

Kilka dni temu na polskim profilu Victoria’s Secret na Facebooku pojawiło się zdjęcie z nowej kampanii marki. Prawdopodobnie nie zwróciłoby ono naszej szczególnej uwagi, gdyby nie fakt, że… nie zostało ono wyretuszowane! Tak, na zdjęciu widać modelkę, a właściwie jej udo pokryte delikatnymi rozstępami. Pod postem posypały się pozytywne komentarze. Internautki przyznały, że najwyższy czas pokazać naturalne, prawdziwe piękno. Część z nich pogratulowało marce odejścia od retuszu. My również gratulujemy! I bardzo cieszymy się, że Victoria’s Secret idzie w stronę takich marek, jak Etam, H&M, Moiess, Oysho czy Muuv, które postawiły na naturalność już wcześniej.

H&M stawia na naturalność. Sieciówka w kampanii strojów kąpielowych pokazuje rozstępy, fałdki i włosy na rękach >>>

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama