W tym artykule:

  1. Ubierz swoje życie w piękne emocje: nowa kampania Answear
  2. Luksus, wysoka jakość i magia mody - Answear

Ubierz swoje życie w piękne emocje: nowa kampania Answear

Zbliżająca się pora roku zwiastuje nie tylko gruntowne zmiany w garderobie, ale także nadejście modowych trendów, które nabierają nowego znaczenia. Answear w najnowszej kampanii na sezon jesień-zima 2024 zaskakuje nas wyjątkowo poetyckim podejściem do ponadczasowego stylu. "Ubierz życie w to, co cenne" - to hasło przewodnie, które znacznie wykracza poza utarty slogan. To zaproszenie do refleksji nad tym, jaką rolę moda odgrywa w naszym życiu.

Materiały prasowe

Jesień, to wyjątkowy czas, kiedy dni stają się krótsze, a nasze emocje głębsze i bardziej melancholijne. W tym okresie potrzebujemy stylizacji, które nie tylko zachwycają, ale też dodają nam dobrej energii i w pełni oddają nasze wewnętrzne przeżycia. Nie bez powodu najważniejszym punktem najnowszej kampanii Answear jest oszałamiająca, czerwona sukienka pięknej modelki i aktorki, Fatimy Brunengo. To synonim odwagi oraz pewności siebie. Jak mówi przysłowie: "Czerwień mówi głośniej niż słowa", a ta stylizacja z pewnością to udowadnia.

„Czerwień to kolor, który zawsze przyciąga spojrzenia, a w tej kreacji staje się symbolem siły i niezależności” – podkreśla Marta Sawicka, dyrektorka marketingu wizerunkowego Answear.com.

Materiały prasowe

Czerwone akcenty w modzie odgrywają niezwykle istotną rolę w wyrażaniu emocji i prezentowaniu naszej osobowości. Ten intensywny kolor symbolizuje pasję, miłość i energię. Czerwony kolor często kontrastuje z innymi, neutralnymi barwami, co sprawia, że wyróżnia się w każdym zestawieniu. W modzie sezonowej takie akcenty mogą stać się kluczowymi elementami, które ożywiają klasyczne kroje i wprowadzają świeżość do miejskiego stylu.

Luksus, wysoka jakość i magia mody - Answear

Zdjęcia wykonane w malowniczej Lizbonie nadają kampanii Answear dodatkowego uroku i magii. Ta czarująca sceneria, z charakterystyczną dla Lizbony architekturą i romantycznym światłem, idealnie wpisuje się w poetykę emocjonalnych chwil. Za reżyserię kampanii odpowiedzialna jest Stella Consonni, artystka znana z umiejętności uchwycenia subtelnych emocji i piękna codzienności. "Stella doskonale potrafi przekładać odczucia na obraz – to, co widzimy, to nie tylko moda, to narracja o życiu" – podkreśla Marta Sawicka.

Materiały prasowe

Te obrazy z całą pewnością zostaną z nami na długo. Moda od zawsze towarzyszy nam w najważniejszych momentach – to ona stanowi tło dla radosnych i smutnych chwil, jest świadkiem naszych rozmaitych emocji. Bo wartość ubrań nie sprowadza się jedynie do estetyki, ale także właśnie do emocji, które w nas budzą. Dlatego w nadchodzącym sezonie ubrania Answear.com nie tylko podkreślą twój wyjątkowy styl, ale także opowiedzą twoją historię.

Wyjątkowe projekty od światowych marek premium znajdziesz ofercie online Answear oraz w jedynym stacjonarnym Answear Concept Store w Warszawie.

Ubierz życie w to, co cenne – moda to tylko początek pięknej opowieści.

Materiał promocyjny marki Answear.