Reklama

Marka GUESS po raz kolejny nawiązała współpracę z J Balvinem. I wcale nas to nie dziwi! Vibras, czyli pierwsza kolekcja stworzona przez światowej sławy artystę dla amerykańskiej marki, okazała się absolutnym hitem. Czy Colores powtórzy ten sukces? Jesteśmy przekonane, że tak. Przeczytajcie poniżej o efektach kolejnej współpracy J Balvina z marką GUESS!

Reklama

Trendy wiosna 2020: J Balvin stworzył kapsułową kolekcję dla marki GUESS!

Najnowsze projekty z kolekcji J Balvina dla marki GUESS naprawdę robią wrażenie! Kolekcja Colores jest wyrazista i bardzo kolorowa. Znajdziemy w niej ubrania dla kobiet, mężczyzn, a także dla dzieci. W kolekcji dominują charakterystyczne dla muzyka odcienie, czyli czerwień, żółć, zieleń, niebieski oraz fiolet. To również najmodniejsze kolory na sezon wiosna-lato 2020.

Wrażenie robią nie tylko projekty, ale również kampania promująca kolekcję GUESS x J Balvin Colores. Została ona zrealizowana w kolumbijskim mieście Medellin. To wyjątkowe miejsce – właśnie tam urodził się artysta. Na zdjęciach towarzyszą mu dwie modelki - Jamea Byrd i Sara Orrego. Natomiast świetnym dopełnieniem tej kampanii okazali się mieszkańczy Medellin. Dzięki nim całość zyskała niesamowitą energię!

„Wizja połączenia nowego albumu i odpowiadającej mu modowej kolekcji od samego początku była wspaniałą kreatywną inspiracją – oba przedsięwzięcia odzwierciedlają sposób, w jaki odnajdywałem nowe brzmienia poprzez pryzmat poszczególnych kolorów” – mówi Balvin. „Niezwykle ekscytująca była również sesja do kampanii Colores GUESS x J Balvin wykonana w mieście, w którym wszystko miało dla mnie swój początek, a także to, że mogliśmy skupić się na energii ludzi i kulturze Medellin. To kolejna okazja, by pokazać światu piękno Kolumbii i artystyczny vibe płynący przez miasto i kraj.”

W naszej galerii znajdziecie zdjęcia autorstwa Tatiany Gerusovej. Zobaczcie projekty z kapsułowej kolekcji GUESS x J Balvin Colores! Szykujcie się na zakupy. Kolekcja trafi do sprzedaży 27 marca – wszystkie ubrania i dodatki będą dostępne zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online.

Reklama

Show Your Natural Beauty – finał 2. edycji akcji marki Guess. Oto sesje zdjęciowe wszystkich laureatek i jurorów >>>

Reklama
Reklama
Reklama