Trendy jesień-zima 2019/2020: Trzy stylowe dekady, czyli jubileuszowa kampania Solar. Zobaczcie piękne zdjęcia!
Solar kończy w tym roku 30 lat. Marka stworzyła wyjątkową kampanię, która łączy ze sobą trendy sezonu jesień-zima 2019/2020 i modowe symbole poprzednich dekad.
- Redakcja
W tym roku Solar obchodzi trzy dekady działalności. Marka króluje na polskim rynku modowym od 1989 roku. Chwilę później udało jej się również podbić Europę. To niebywały sukces! Właśnie z tej okazji Solar zabiera nas w ultra stylową podróż w czasie. Nowa kolekcja to ukłon w stronę klientek - od lat są związane z marką. Rodzimy brand nie zapomina jednak o młodszych dziewczynach, które dopiero szukają własnego stylu. Solar łączy bowiem pokolenia i (powiedzmy sobie to szczerze!) robi to umiejętnie!
Trendy jesień-zima 2019/2020: Trzy stylowe dekady, czyli nowa kampania Solar
Nowa kolekcja Solar jest ściśle związana z trendami sezonu jesień-zima 2019/2020. Marka postawiła na najmodniejsze obecnie kolory – fiolet, soczysty pomarańcz, ognista czerwień i szmaragd. Zespół projektowy Solar nie zapomniał jednak o modowych klasykach, czyli bieli oraz czerni. Niewątpliwie, mocne punkty jubileuszowej kolekcji marki, to printy, którymi ozdobione są poszczególne projekty. Wśród nich dominują kwiaty (tak, nosimy je również jesienią i zimą), ponadczasowa krata i zwierzęce wzory, czyli hit ostatnich miesięcy. Co ważne, rzeczy z logo Solar są na tyle uniwersalne, że kochają je młode dziewczyny, jak również dojrzałe kobiety.
W bardzo ważnym dla nas sezonie postawiliśmy na motywy od lat kojarzone z Solar. W jubileuszowej kolekcji dominują wyraziste, klasyczne barwy: czerń, głęboki fiolet i szmaragd, wzbogacone nadrukami z motywem roślinnym. Ta minikolekcja to nasz symboliczny prezent dla klientek, którym chcielibyśmy podziękować, za wspólne lata. Bardzo cenimy sobie fakt, że ubrania Solar wybierają kolejne pokolenia kobiet – mówi Aleksandra Danel, Wiceprezes Zarządu Solar Company S.A
Kampania, promująca jubileuszowy dla Solar sezon powstała w miejscu absolutnie wyjątkowym, a mianowicie w poznańskiej siedzibie firmy. Jej twarzą została Ophelie Guillermand – francuska modelka, która wcześniej współpracowała z największymi domami mody na świecie, między innymi Chanel, Dior, Versace i Prada. W naszej galerii (na górze strony) możecie podziwiać efekty tej współpracy. Autorem zdjęć jest Maciek Kobielski, słynący z sensualnych i hipnotyzujących portretów, od których ciężko oderwać spojrzenie.
7 torebek od polskich marek i projektantów, w które warto zainwestować. Nigdy nie wyjdą z mody! >>>
1 z 7
Jubileuszowa kampania marki Solar
2 z 7
Jubileuszowa kampania marki Solar
3 z 7
Jubileuszowa kampania marki Solar
4 z 7
Jubileuszowa kampania marki Solar
5 z 7
Jubileuszowa kampania marki Solar
6 z 7
Jubileuszowa kampania marki Solar
7 z 7
Jubileuszowa kampania marki Solar